Поєднання форм здобуття середньої освіти

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Багатько Юлія Едуардівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Моїй дитині за висновком ЛКК, рекомендоване індивідуальне навчання. На сьогоднішній день дитина перейшла до 2-го класу. Дитина не має інтелектуальних розладів та порушень. Індивідуальна форма навчання призначена у зв'язку з діагнозом синдром дефіцита уваги та гіперактивність, а також у зв'язку з наявністю діслексії та дісграфії. Тобто це нейропсихічні порушеняя. Дитині важко читати, писати, це індивідуальна особливість, у зв'язку з якою дитина значно відстає у навчанні від інших дітей класу. Нажаль встановлений сіндором та виявлені особливості дитини можна тільки скорегувати, вони не виліковні. Мета цього індивідуального навчання навчити дитину на прийнятному рівні писати та читати к моменту переходу в старшу школу.
Частиною першою статті 9 Закону України "Про освіту" визначена можливість поєднання форм здобуття освіти, з метою соціалізації дитини.
Тому нами була подана заява до навчального закладу загальної середньої освіти з проханням розробити індивідуальний навчальний план та поєднати індивідуальну форму навчання з інституційною очною, в якому дитина індивідуально займатиметься українською мовою та математикою (шляхом педагогічного патронажу), а інші предмети (такі як музика, праця, фізична культура, ЯДС, і т.п.) буде вивчати разом зі своїм класом.
Наполягання щодо поєднання форм здобуття освіти для моєї дитини викликане тим, щоб забезпечити дитині індивідуальну освітню траєкторію, з метою уникнення стресових ситуацій, ізоляції від шкільного суспільства, відокремлення дитини від середовища яке для неї звичне, уникнення в подальшому буллінга з боку однокласників та однолітків, з метою максимального становлення соціально-адаптаційних можливостей дитини, підготовки до життєвої адаптації, подальшої трудової діяльності в суспільстві та адекватної соціальної поведінки.
У зв'язку з викладеним вище, прошу надати роз'яснення чи має право керівництво закладу загальної середньої освіти відмовити мені у моєму проханні, щодо поєднання індивідуальної та інституційної форм навчання при здобутті середньої освіти?

Відповідь прошу надіслати у встановлені законодавством терміни на мою електронну адресу [email address]

З повагою,

Багатько Юлія Едуардівна

Багатько Юлія Едуардівна

Доброго дня!

31.08.2021 року мною було надіслано запит "Поєднання форм здобуття середньої освіти" який зареєстровано #ЗПІ-Б-1566/0-21 від 31.08.2021. строк надання відповіді був вичерпаний вчора 07.09.2021 року. Дуже чекаю на відповідь та сподіваюсь що отримаю її якомога швидше.

З повагою,

Багатько Юлія Едуардівна

MON, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Багатько Юлія Едуардівна

Доброго дня!

Повторний запит.
Міністерство освіти у своєму листі # 4.5/2565-21 від 03.09.2021р не відповіло на запитання яке я ставила у своєму запиті "щодо поєднання форм здобуття середньої освіти".
А саме, я просила надати роз'яснення чи має право керівництво закладу загальної середньої освіти відмовити мені у моєму проханні, щодо поєднання індивідуальної та інституційної форми освіти.
Згідно із статтею 9 Закону України "Про Освіту" особа має право здобувати освіту в різних формах, або поєднуючи їх.
Заборони щодо поєднання індивідуальної форми (шляхом педагогічного патронажу) та інституційної форми освіти (очної) немає, ні в Законі України "Про Освіту" ні в інших нормативно-правових актах України. Також в Законі України "Про Освіту" не вказані виключення щодо поєднання форм здобуття освіти.
У зв'язку з викладеним вище, повторно запитую.
Чи має право керівництво закладу загальної середньої освіти відмовити мені у моєму проханні, щодо поєднання індивідуальної (шляхом педагогічного патронажу за вибірковими предметами) та інституційної (очної) форм освіти?
Додатково прошу відповісти ще на одне питання.
У разі якщо керівництво закладу загальної середньої освіти має підстави мені відмовити, тоді вкажіть будь ласка статті Закону України, або статті інших нормативно-правових актів на підставі яких мені можуть надати таку відмову.
У разі ненадання або надання неповної інформації, я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Багатько Юлія Едуардівна

MON, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Багатько Юлія Едуардівна

Доброго дня!
Повторний запит
Міністерство освіти у своєму листі # 4.5/2565-21 від 03.09.2021р не відповіло на запитання яке я ставила у своєму запиті "щодо поєднання форм здобуття середньої освіти".
Також Міністерство освіти у своєму другому листі # 5/2692-21 від 13.09
2021 року не відповіло на поставлені мною запитання.
Я ставила два запитання
1. Чи має право керівництво закладу загальної середньої освіти відмовити мені у моєму проханні, щодо поєднання індивідуальної (шляхом педагогічного патронажу за вибірковими предметами) та інституційної (очної) форми освіти?
2. У разі якщо керівництво закладу загальної середньої освіти має підстави мені відмовити, тоді вкажіть будь ласка статті Закону України, або статті інших нормативно-правових актів на підставі яких мені можуть надати таку відмову?

Хочу звернути вашу увагу на те, що мене не цікавлять відповіді які не стосуються запитань які я поставила в своїх попередніх запитах. Не має потреби пояснювати мені статті нормативно правових актів які не стосуються моїх запитань. Мене цікавлять виключно відповіді на поставлені мною конкретні запитання.

Тому зважаючи на викладене вище прошу відповісти тепер вже на чотири мої питання, а саме:

1. Чи має право керівництво закладу загальної середньої освіти відмовити мені у моєму проханні, щодо поєднання індивідуальної (шляхом педагогічного патронажу за вибірковими предметами) та інституційної (очної) форми освіти?
2. У разі якщо керівництво закладу загальної середньої освіти має підстави мені відмовити, тоді вкажіть будь ласка статті Закону України, або статті інших нормативно-правових актів на підставі яких мені можуть надати таку відмову?
3. Вкажіть будь ласка чи є в Законі України "Про Освіту" виключення щодо поєднання форм здобуття освіти?
4. Вкажіть будь ласка в якому нормативно правовому акти України є пряма заборона поєднання індивідуальної форми освіти (шляхом педагогічного патронажу) з інституційною (денною) формою здобуття освіти.
У разі ненадання або надання неповної інформації, я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Багатько Юлія Едуардівна