Перепрофілювання школи-інтернату

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Наталія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Висловлюємо Вам подяку за надані попередні роз’яснення щодо діяльності структурного відділення пансіон, але керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», яким передбачено право звертатися із запитами до розпорядників інформації, просимо роз’яснити питання щодо створення інших структурних підрозділів в гімназіях, окрім тих, що визначено Законом « Про загальну середню освіту», а саме:
Законом України « Про освіту» (Розділ ХІІ – прикінцеві та перехідні положення ст. 48 п.1-3) записано що «до зміни типу підпорядкованих шкіл-інтернатів на гімназію зі збереженням у складі цих закладів освіти інтернатів з часткових або повним утриманням учнів». Законом України « Про повну загальну середню освіту» (Розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення») передбачено, що до приведення законодавства і установчих документів закладів освіти у відповідність з цим Законом термін «інтернат» і «пансіон» є ідентичними. Закон України «Про повну загальну середню освіту» (Розділ V п.4 містить норму щодо існування у складі закладу структурних підрозділів, але визначено, що пансіон може існувати лише у складі ліцею, спеціальних та спеціалізованих класів. Одночасно ст. 31 п.4 Розділу V передбачено що у складі закладів загальної середньої освіти можуть існувати інші структурні підрозділи , які згідно з ст. 37 даного розділу, за поданням закладу, створює засновник.
Враховуючи той факт, що відповідно до ст. 48 Закону України «Про освіту» регламентовано, що функціонування інтернату в складі таких закладів можливо лише після вирішення в установленому порядку питання здобуття учнями освіти та отримання відповідних соціальних послуг за місцем їхнього проживання, постає питання щодо створення в гімназії:
структурного відділення «Школа повного дня» – для отримання комплексних корекційних послуг та структурного підрозділу « Відділення з частковим утриманням дітей» для соціально незахищених груп населення.
В колишньому комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат» з посиленою спортивною підготовкою ( колишній інтернат для дітей – сиріт) - структурного відділення « Центр підтримки дитини» з повним державним утриманням для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Створення даних структурних підрозділів не суперечать діяльності освітніх з закладів і навпаки забезпечує отримання дітьми додаткових освітніх послуг під контролем педагогів, надання соціальної підтримки родині та подолання затримок розвитку дитини, обумовлених анамнезом та її соціальним оточенням. Фінансування таких підрозділів здійснюється за рахунок коштів засновника-органів місцевого самоврядування.

З повагою,
Заступник директора Тетяна Басова

Головний спеціаліст
Олена Бородавка
(0564) 92-03 -88

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]