Перелік та вартість робіт ХТС

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Пушкаш Тетяна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

З 21.04.2021 за адресою Рибалка, 47б у м.Харкові було без попередження припинено подачу гарячої води ніби то для проведення профілактичних робіт до 28.05.2021. За інформацією диспетчерської служби 15-62 наразі цей термін подовжено до 10.06.2021. У зв'язку з цим прошу повідомити, які саме роботи заплановано провести у цей період та чому їх не було проведено до 28.05.2021 р. Прошу повідомити, який розмір неустойки Харківська міська рада передбачила для КП "Харківські теплові мережі" за ненадання послуг у сфері, в якій КП "ХТМ" є монополістом, протягом тривалого терміну.

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Любовь Николаевна Брыткова, Харківська міська рада

1 Attachment

Служба по работе с обращениями граждан,

1 Attachment

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

За пересланою вами інформацією ХТМ від 15.06.2021 відновлення гарячого водопостачання мало відбутися 24.06.2021, проте цього не сталося.

Прошу повідомити, яка компенсація для абонентів передбачена у разі перевищення граничних термінів призупинення надання послуги з гарячого водопостачання?

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Служба по работе с обращениями граждан,

   Добрий день!
    На Ваше електронне звернення, повідомляємо наступне.
    Відповідно до аб. 7 ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" 
(далі - Закон) у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове
звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням
дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову
адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.
    На підставі аб. 8 ст. 5 Закону звернення, оформлене без дотримання
зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не
пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків,
передбачених частиною першою [1]статті 7 цього Закону.
    Тому, просимо Вас оформити звернення відповідно до встановлених
Законом вимог, а саме зазаначити місце проживання.
25.06.2021 11:30, Пушкаш Тетяна пишет:

Доброго дня!

За пересланою вами інформацією ХТМ від 15.06.2021 відновлення гарячого водопостачання мало відбутися 24.06.2021, проте цього не сталося.

Прошу повідомити, яка компенсація для абонентів передбачена у разі перевищення граничних термінів призупинення надання послуги з гарячого водопостачання?

З повагою,

Пушкаш Тетяна

показати цитоване

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

Мій запит не є персоналізованим, а стосується публічної інформації, тому прошу його розглядати як запит публічної інфориації.

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Служба по работе с обращениями граждан,

Заяву необхідно оформити належним чином,з усіма вимогами:
адреса,прізвище,суть питання
25.06.2021 13:29, Пушкаш Тетяна пишет:

показати цитоване

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

Це не заява, а запит інформації.

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Служба по работе с обращениями граждан,

Доброго ранку,нажаль для того,щоб Ваша заява,або запит на інформацію
,були зареєстровани і мали можливість бути розглянутими,просимо Вас
оформити належним чином Вашу заяву чи запит.
25.06.2021 13:33, Служба по работе с обращениями граждан пишет:

показати цитоване