Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Івкова Юлія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Добрий день! Прошу Вас допомогти визначити правові засади підвищення кваліфікації з окремих питань.
Працюю вчителем хімії у Ямпільському навчально-виховному комплексі "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Лиманської міської ради Донецької області з 2011 року. Підвищувала кваліфікацію в Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з 08.02.16 до 01.10.16р. (тобто за попередніми умовами атестації педагогічних працівників курси дійсні впродовж 5-ти років до 01.10.21 р.). Атестувалася в березні 2021 року, встановлена І категорія. Упродовж 2016 - 2021 років регулярно підвищувала за накопичувальною системою кваліфікацію (участь у семінарах , тренінгах, вебінарах, онлайн-курсах), про що є відповідні сертифікати:
2016-2017 н.р. – 5 год. (окрім курсової перепідготовки в Донецькому ІППО, 144 год.)
2017-2018 н.р. – 12 год.
2018-2019 н.р. – 203,5 год.
2019-2020 н.р. – 269 год.
2020-2021 н.р. – 42 год.
Зокрема в 2019 році була учасником обласної творчої лабораторії «Сучасні тренди в освіті-2019», кластер «Змішане навчання», 12 годин (Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).

З початком 2021-2022 року адміністрація школи наполягає знову підвищити кваліфікацію в ІППО, мотивуючи це тим, що попередні курси були пройдені в 2016 році, а термін дії їх спливає 01.10.21 року. Адміністрація керується тим, що ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників 2013 року чинне і п. 1.8. ніхто не відміняв, (п.1.8. «Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів».) Уже попереджена, що буде знижений розряд при оплаті праці з жовтня 2021 року., я буду не відповідати займаній посаді.

Питання 1. Чи правомірні дії адміністрації в моїй ситуації?
Питання 2. На педагогічній раді озвучено, що для атестації в 2022 році встановлено мінімальні вимоги щодо обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників 150 годин (згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2019 № 1/9-683 «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників» зазначено зовсім інші норми). Яку мінімальну кількість годин підвищення кваліфікації необхідно мати на момент атестації в 2022 році?
Питання 3. У постанові Кабінету Міністрів № 800 від 21 серпня 2019 року «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» зазначено, що педагогічні та науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів підвищення кваліфікації. Чи правомірно вимагати підвищувати кваліфікацію тільки в ІППО?
Питання 4. У постанові Кабінету Міністрів № 800 від 21 серпня 2019 року «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» зазначено, що педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами. Адміністрація наполягає, що обов’язково повинні бути хоча б одні очні курси. Чи являється обов’язковим проходження очних курсів?

З повагою,

Івкова Юлія

Івкова Юлія

Доброго дня!
Я чекаю на відповідь на мій запит. Для мене це дуже важливо! https://dostup.pravda.com.ua/request/pid...

З повагою,

Івкова Юлія

MON, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

MON, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]