Підстави привласення коштів за не спожитий газ, в тому числі коштів субвенції з бюджету

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

З 01.10.2018 року ТОВ "Дніпропетровськгаз збут", ЄДРПОУ 39572642, почав стягувати плату зверх фактично спожитого газу побутовим споживачем, в якого встановлено особистий квартирний лічильник газу в багатоповерхівці. В платіжній квітанції, додаткова плата зазначена як " коофіцієнт приведення до стандартних умов із коофіцяєнтом : у жовтні - 1,010; у листопаді - 1, 030; у грудні - 1,040. 
В конкретному випадку, 82- річна жінки, яка до того ж є субсідіантом, повинна була сплатити за газ зверх показань лічильника : у жовтні - 0,25 м²; у листопаді - 0,9 м²; у грудні -1,04 м². 
Такі зверх нарахування побутовим споживачам за не спожитий газ, наголошую зверх показань особистих квартирних лічильників газу ( об'єм умов не змінний, навіть навпаки з понижаючим коофіцяєнтом для споживача) ТОВ " Дніпровськгаз збут" розумно пояснити не може.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.На підставі яких законодавчих актів НКРЕКП або Постанови КМУ, ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" стягує плату за не спожитий газ з побутових споживачів, зверх показань особистих квартирних лічильників газу.

2. Про підстави такого геометричного збільшення коофіциєнту приведення до стандартних умов об'єму 
газу, в сторону збільшення, а не навпаки.

3. Про те, чи це звичайні крадіжки, в тому числі коштів субвенції, оскільки в конкретному випадку споживач є отримувачем субсидії.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Т. М. ЛИТВИНЕНКО
[FOI #45428 email]

Шановна Тетяно Миколаївно!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 01.02.2019, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом України “Про Кабінет Міністрів України” та § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, визначено, що Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні органи виконавчої влади та місцеві державні адміністрації. Кабінет Міністрів в межах компетенції видає постанови і розпорядження, обов’язкові для виконання.
У Положенні про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів від 29.03.2017 № 208, визначено, що одним із основних завдань Міненерговугілля є забезпечення формування та реалізація державної політики у паливно-енергетичному комплексі.
Відповідно до статті 1 Закону України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Разом з тим, згідно з підпунктом 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 “Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади” Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” надіслано до Міненерговугілля та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, для розгляду та інформування Вас в установленому порядку.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів України

-----Original Message-----
From: Тетяна Миколаївна Литвиненко [mailto:[FOI #45428 email]]
Sent: Friday, February 01, 2019 9:34 AM
To: Publishinfo
Subject: Інформаційний запит - Підстави привласення коштів за не спожитий газ, в тому числі коштів субвенції з бюджету

Доброго дня!

З 01.10.2018 року ТОВ "Дніпропетровськгаз збут", ЄДРПОУ 39572642, почав стягувати плату зверх фактично спожитого газу побутовим споживачем, в якого встановлено особистий квартирний лічильник газу в багатоповерхівці. В платіжній квітанції, додаткова плата зазначена як " коофіцієнт приведення до стандартних умов із коофіцяєнтом : у жовтні - 1,010; у листопаді - 1, 030; у грудні - 1,040. В конкретному випадку, 82- річна жінки, яка до того ж є субсідіантом, повинна була сплатити за газ зверх показань лічильника : у жовтні - 0,25 м²; у листопаді - 0,9 м²; у грудні -1,04 м². Такі зверх нарахування побутовим споживачам за не спожитий газ, наголошую зверх показань особистих квартирних лічильників газу ( об'єм умов не змінний, навіть навпаки з понижаючим коофіцяєнтом для споживача) ТОВ " Дніпровськгаз збут" розумно пояснити не може.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.На підставі яких законодавчих актів НКРЕКП або Постанови КМУ, ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" стягує плату за не спожитий газ з побутових споживачів, зверх показань особистих квартирних лічильників газу.

2. Про підстави такого геометричного збільшення коофіциєнту приведення до стандартних умов об'єму газу, в сторону збільшення, а не навпаки.

3. Про те, чи це звичайні крадіжки, в тому числі коштів субвенції, оскільки в конкретному випадку споживач є отримувачем субсидії.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

Щиро вдячні пані Керівнику НКРЕКП за змістовну зрозумілу для споживача відповідь.
В разі не реагування Дніпрогазсбут на скарги людей, особливо нужденних і похилого віку на протизаконні нарахування до сплати зверх показників лічильнику, обов'язково звернемося додатково до НКРЕКП.

Ще раз дякуємо за увагу і розуміння.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

Дякуємо заступника Міністра за відповідь на запит.

Нами раніше отриманий розлога вичерпна відповідь від пані Керівника НКРЕКП щодо не прийнятності будь-яких донарахування зверх показників лічильнику побутових споживачів газу.
Щодо повноважень, компетенції та завдань Міністерства, тр очевидно, що Секретаріат такого колегіального органу як КМУ, вважає інакше, якщо скерував запит в адресу Міністерства. Крім того, якщо в Міністерстві не помітили, в запиті йдеться ще і про те, що донарахування зверх показників лічильнику побутових споживачів, робляться тій категорії населення, що отримує допомогу у вигляді пільг або субсидії за рахунок субвенції із державного бюджету ( з наших же кішень). Тобто, заступник Міністра який надав відповідь на запит, вважає, банальні крадіжки державних коштів, то не зона відповідальності службовців ЦОВВ і можна відбутися відпискою, без належного виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Добре.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко