Отримання копії документів

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Надходила чи ні на розгляд до Генічеської районної державної адміністрації заява від Павлова Олексія Григоровича стосовно надання дозволу на розробку проекту з землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального дачного будівництва за межами м. Генічеська на території Генічеської міської ради (ділянка № 12) з графічним матеріалом до нього.
2. Прошу надати інформацію якою датою та номер реєстрації заяви від Павлова Олексія Григоровича стосовно надання дозволу на розробку проекту з землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального дачного будівництва за межами м. Генічеська на території Генічеської міської ради (ділянка № 12) з графічним матеріалом до нього.
3. Прошу надати копію в електронному вигляді відповіді на заяву від Павлова Олексія Григоровича стосовно надання дозволу на розробку проекту з землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального дачного будівництва за межами м. Генічеська на території Генічеської міської ради (ділянка № 12) з графічним матеріалом до нього.
4. Прошу надати копію в електронному вигляді заяви з зазначенням реєстраційного номера вхідної кореспонденції в Генічеській районній державній адміністрації від Павлова Олексія Григоровича стосовно надання дозволу на розробку проекту з землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального дачного будівництва за межами м. Генічеська на території Генічеської міської ради (ділянка № 12) з графічним матеріалом до нього.

З повагою,

Олексій

GOV.UA, Генічеська районна державна адміністрація

3 Attachments

Здравствуйте, Олексій.

Вы писали 4 листопада 2019 р., 15:36:11:

показати цитоване

--
С уважением,
GOV.UA mailto:[kherson29 request email]

Юридичний коментар

Коментує Христина Буртник, медіа-юристка ГО "Центр демократії та верховенства права"

За загальним правилом сам факт звернення особи до органу влади, як і все їхнє листування – це конфіденційна інформація. Проте, таке правило не працює, якщо законодавством передбачено відкритість інформації, яка міститься у таких листах.

У даному випадку і в заяві, і у відповіді органу влади відображена інформація про надання дозволу/відмови у розробленні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для індивідуального дачного будівництва. Іншими словами, запитується інформація, яка стосується розпорядженням комунальним майном – земельною ділянкою комунальної власності. Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону «Про доступ до публічної інформації» доступ до такої інформації не може бути обмежений (розроблення проекту землеустрою є умовою відчуження земельної ділянки з комунальної власності, а відповідно до вказаної статті не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання майна, прізвища, імена, по батькові фізичних особи, що його отримала).

І дуже добре, що розпорядник розуміє важливість і відкритість цієї інформації та надає її на запити громадян. Втім, варто наголосити, що відкритою є не вся інформація у зверненні, а лише та, що стосується саме розпорядження майном: кому, за скільки, як і на яких підставах передасть тощо.

Тому, розпорядник інформації у таких випадках повинен, надаючи на запит листи, вилучати (наприклад, ретушувати) з них всю іншу – обмежену у доступі інформацію. Така вимога передбачена частиною сьомою статті 6 Закону «Про доступ до публічної інформації», а також вимогами Закону «Про захист персональних даних».

Отже, вилученими повинні бути відомості про місце проживання особи, її контактні та паспортні дані, номер телефону. Всі ці дані не стосуються питання розпорядження комунальним майном і немає ніякого суспільного інтересу в їх розголошенні.