Отримання довідки про реєстрацію місця проживання.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я отримала посвідку на тимчасове проживання як іноземна громадянка по новому зразку.
При цьому, на копії попередньої старої посвідки на тимачсове проживання на сторніці дійсного місця проживання працівник ДМС проставив відмітку "Копія вірна".
Мені надали інформацію, що я зобов`язана отримати Довідку про реєстрацію місця проживання на окремому аркуші, хоча я не змінювала місця проживання.
Отже, прошу надати інформацію:
1. На підставі якої конкретно норми закону я зобов`язана отримувати таку довідку.
2. Яка відповідальність настає у разі не отримання довідки про місце реєстрації, за умови що я як іноземна громадянка зареєстрована за місцем проживанням. Такий запис не скасований.

З повагою,

Лусіне

Державна міграційна служба України

Доброго дня.

Вы писали 18 червня 2019 р., 10:06:03:

show quoted sections

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно з Переліком видів публічної інформації розпорядником якої є Державна міграційна служба України, затвердженим наказом ДМС від 05.12.2014 № 345). Ваш запит не відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання роз’яснень законодавства.

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено Прізвище Ім’я по Батькові, адресу, суть питання, підпис, дату.

Оскільки у Вашому зверненні не вказано ПІБ - звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.

Пропонуємо доопрацювати Ваше звернення

--
З повагою,
Рябова Н.В. mailto:[email address]

Посилання