Організація роботи інклюзивно-ресурсного центру.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Оксана Макара, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Оксана Макара

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію.
Відповідно до Положення про ІРЦ (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 22.08.2018р. №617), інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. Одним із завдань ІРЦ - надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної та загальної середньої освіти ( не відвідують освітні закдади), здобувають професійну освіту та не отримують відповідної допомоги.
1. Виходячи з вищевикладеного просимо відповісти, чи мають право фахівці ІРЦ проводити корекційно-розвиткові заняття з дітьми з порушеннями мовлення, які не отримують такі послуги в закладі освіти? Додатково інформуємо, що у закладі дошкільної освіти введено посади вчителів-логопедів і відкрито спеціальні групи для дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення, куди не потрапляють діти молодшого і середнього дошкільного віку.
2. Чи мають право фахівці ІРЦ надавати послуги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних закладах, але не отримують послуг вчителя-реабілітолога або інших спеціалістів? Додатково інформуємо, що у місті функціонує спеціальна школа для дітей із порушеннями мовлення, в якій організовано педагогічний патронаж для дітей із складними порушеннями розвитку (тяжкі порушення мовлення, опорно-рухового апарату, аутистичного спектру, тощо), але в закладі за штатним розписом не передбачено посаду вчителя-реабілітолога.
3. Також просимо відповісти, чи можуть фахівці ІРЦ в приміщенні ІРЦ надавати по цивільно-правовій угоді корекційно-розвиткові послуги дітям, які навчаються в інклюзивних класах? Якщо можна, то хто контролює виконання цивільно-правової угоди?
Відповідно до Положення про ІРЦ для надання психолого-педагогічної допомоги в ІРЦ вводиться одна штатна одиниця фахівця з розрахунку на 12-15 дітей з особливими освітніми потребами.
4. Якщо фахівці ІРЦ постійно протягом року здійснюють комплексну оцінку психолого-педагогічного розвитку дітей (18 год. на тиждень) і не мають змоги проводити корекційно-розвиткові заняття, то чи треба робити розрахунок дітей на кожного фахівця? За таких умов чи можлива робота фахівця ІРЦ з повним тижневим навантаженням без проведення корекційно-розвиткових занять? Адже після проходження сертифікації практичні психологи використовують в роботі досить об'ємні методики і не завжди мають змогу проводити корекційно-розвиткові заняття.

З повагою,

Оксана Макара

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]