Оплата суспільно-корисних робіт

Людмила Линник

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до ст. 325-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконання стягнення у вигляді суспільно корисних робіт здійснюється шляхом залучення порушників до суспільно корисної праці, вид якої визначається відповідним органом місцевого самоврядування.
За виконання суспільно корисних робіт порушнику нараховується плата за виконану ним роботу. Оплата праці здійснюється погодинно за фактично відпрацьований час у розмірі не меншому, ніж встановлений законом мінімальний розмір оплати праці.
Робота таких порушників фіксується в табелі виходу на роботу особи, до якої застосовано адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт, форма якого є Додаток 22 до Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженого Наказом Мінюсту від 19.03.2013 № 474/5.
В звязку з цим виникає питання:
1. Які правовідносини виникають між підприємством чи органом місцевого самоврядування з порушником (особою, що відбуває адмінстягнення)? Трудові чи цивільно-правові?
2. Чи треба укладати з ьтакою особою трудовий договір чи договір ЦПХ?
3. Чи сплачуються з плати за суспільно-корисні роботи ЄСВ, ПДФО та ВЗ?
4. Хто має сплачувати ці внески: підприємство чи виконавча служба?

З повагою,

Людмила Линник