Оплата праці медпрацівників від центру ЗНО "положена" чи "не положена"?

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Зверталася до Українського центру оцінювання якості освіти ще 7 серпня напряму - досі відповідь не отримала, отримала відповідь тільки за допомогою МОН. Не можу повірити. що я повинна працювати на ЗНО БЕЗКОШТОВНО і ПІД ЧАС СВОЄЇ ВІДПУСТКИ. Кажуть, що таке законодавство. Працювала тому, що директор отримав з департаменту освіти наказ, щоб такого числа медсестра працювала на ЗНО в іншій школі і під час відпустки. На ЗНО всі отримали гроші за цей день від Центру ЗНО: адміністрація школи, вчителі, чергові прибиральниці. Всі, окрім медсестри, яку змушували сидіти у целофановому одноразовому халаті у спеку.
ВІДПОВІДЬ Українського центру оцінювання якості освіти
https://dostup.pravda.com.ua/request/735...
Зараз директор каже: "Посилав на ЗНО не я, тобі я нічого не зобов'язаний". Цей рік вже пройшов, цікавить саме наступний рік.
Всі документи по медобслуговуванню ЗНО прийняті ДО МЕДИЧНОЇ РЕФОРМИ, КОЛИ МЕДПРАЦІВНИКИ БУЛИ У ШТАТІ ДИТЯЧИХ ПОЛІКЛІНІК І РОБОТУ НА ЗНО ЇМ ОПЛАЧУВАЛА ПОЛІКЛІНІКА. Зараз медпрацівники шкіл у штаті шкіл (як вчителі, чергові ЗНО) і тільки медсестра не отримує додаткову оплату від центру ЗНО.

Цікавлять такі інформаційні питання до КМУ, розпорядника інформації:
1) До ПОСТАНОВИ КМУ від 25 серпня 2004 р. № 1095 (діюча редакція https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1095... ) до пункт 5 підпункт 7 пункт 38 Медичне обслуговування під час ЗНО здійснюється безкоштовно відповідно до вимог законодавства - відноситься до дітей чи до оплати праці медпрацівників?
На мене це формулювання не означає, що медсестра на ЗНО повинна працювати БЕЗОПЛАТНО! У посадовій інструкції медика школи немає пункту, що він зобов'язаний обслуговувати ЗНО.По суті ЗНО - це лише оренда школи, а ми не маємо відношення до орендаторів.
2) Які саме медпрацівники (як задумано у постанові 1095) повинні здійснювати медобслуговування ЗНО: з закладів охорони здоров'я (сімейні медсестри після медреформи) якім додаткову оплату будуть проводити заклади охорони здоров'я чи медсестри закладів освіти зовсім БЕЗ ОПЛАТИ?
3) До постанови №222 від 15 квітня 2015 р. Про затвердження Порядку залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-...
- чи є серед інших фахівців медпрацівники шкіл?
4) Надалі працювати на ЗНО медпрацівникам освіти БЕЗКОШТОВНО? Чи зобов'язана я працювати безкоштовно у свою відпустку чи у вихідний день?

З повагою, Нескромна Наталія Сергіївна, медсестра шкільна. Наперед дякую за відповідь. Питання задаю. бо не можу повірити. що може бути такий абсурд. Цей рік вже пройшов, питання задаю за наступний рік.

КОПІЯ МОГО ЗАПИТУ ДО Український центр оцінювання якості освіти ВІД 9 СЕРПНЯ 2020:
Оплата праці медпрацівників від центру ЗНО "положена" чи "не положена"?

При проведенні ЗНО в кожному пункті ЗНО було залучено по 2 медичні сестри. Ці медсестри (медсестри шкіл, які у штаті цих шкіл) були забезпечені масками, захисними щитками, халатами, безконтактними термометрами - все гарно. Лише забули про оплату праці медиків під час ЗНО. Всім працівникам школи на ЗНО була проведена додаткова оплата від центру ЗНО, а медикам ні - сказали: "Не положено".
Я працюю медсестрою у школі, у штаті школи. Мене на ЗНО викликала директор школи з тарифної відпустки - чи потрібно оплачувати труд медсестри на ЗНО? Всі інші працівники школи, залучені на ЗНО, отримали оплату від центру ЗНО, а я єдина її не отримала.
Прошу надати інформацію: Чи буде оплачуватися праця медсестри шкільної (у штаті закладу освіти) за роботу на ЗНО у наступному році від центру ЗНО? "Положена" чи "Не положена" оплата медсестрі на ЗНО?

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Н. С. НЕСКРОМНІЙ
[FOI #74416 email]

Шановна Наталіє Сергіївно!

За результатами опрацювання Вашого листа від 23.08.2020, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване