Оформлення документів по законодавству

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Як мають бути оформлені постанови, укази, накази, та інші документи органами влади згідно законодавства та ДСТУ, чи повинні ці документи завірятися державною печаткою та підписом відповідальної особи?

2. Чому на фотокопіях з оригіналів документів, які надає Міністерство юстиції відсутні державні печатки та підписи осіб які відповідають за ці розпорядження. Я вважаю що без цих важливих атрибутів, це просто бумага і не має ніякої юридичної сили. Це просто - аферта.

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту у 5-ти денний термін , та надіслати в електронному вигляді.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Світлана

Людмила Заславська, Міністерство юстиції України

1 Attachment

Людмила Заславська, Міністерство юстиції України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]