Одеська ЗОШ 71

Олександра

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Інформацію щодо придбання табелів успішності для учнів ЗОШ 71. За чий рахунок проводилось придбання табелів у 2018-2020 н.р.?
2. Інформацію щодо щорічних поточних ремонтів учбових приміщень початкової школи ЗОШ 71. Хто саме повинен проводити роботи з фарбування стелі, стін в учбових приміщеннях початкової школи? Чи є в штаті ЗОШ 71 особа, посадовою інструкцією якої передбачено виконання вищезазначених робіт?
3. Інформацію щодо не профінансованих бюджетом потреб ЗОШ 71 на 2019/2020 н. р. Які клопотання директора за 2018-2019 н. р. були профінансовані частково/в повному обсязі? Чи будуть задоволені не профінансовані бюджетом потреби у 2019/2020 н. р.?
4. Надати інформацію щодо кількості придбаного обладнання і предметів довгострокового користування(телевізори, ноутбуки тощо) у 2018-2020 н.р., які придбані за рахунок бюджетних коштів у ЗОШ 71.
5. Надати інформацію, щодо кількості придбаного обладнання і предметів довгострокового користування(телевізори, ноутбуки тощо) у 2018-2020 н.р., які придбані за рахунок батьківських коштів у ЗОШ 71.
6. Надати інформацію про фактичну чисельність прибиральниць у 2020 н.р. у школі №71.
7. Надати інформацію стосовно технічного персоналу ЗОШ 71. Хто саме і як часто має прибирати приміщення навчальних класів учнів початкової школи(1-4 класів)?
8. Інформацію щодо благодійних батьківських внесків у ЗОШ 71. Чи є законним збір керівниками школи благодійних внесків з батьків учнів школи в готівковому вигляді? Як саме в ЗОШ 71 функціонує облік зібраних керівниками школи безготівкових коштів(благодійні батьківські внески)?

З повагою,

Олександра

Департамент освіти та науки Одеської міської ради

1 Attachment

--
Департамент освіти та науки Одеської міської ради