Обгрунтування підвищення тарифів на перевезення в маршрутних автобусах

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Стрижаченко Юлія Ігорівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Стрижаченко Юлія Ігорівна

Міському голові м.Черкаси
Бондаренко А.В.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати розрахунки по обґрунтуванню підвищення тарифів до 4 гривень, які зроблені згідно з Методикою, що затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку №1175 від 17.11.2009, на маршрутах громадського автобусного транспорту: ПП «Еліт-Транс» та ДП «Чарз-Авто» та решти міських перевізників м.Черкаси.
1. Договір на перевезення пасажирів
2. Документи, що показують економічне обгрунтування вартості проїзду та пасажиропотік.

З повагою,

Стрижаченко Юлія Ігорівна

Щербата Тетяна, Черкаська міська рада

Subject: RE: Інформаційний запит - Обгрунтування підвищення тарифів на перевезення в маршрутних автобусах

Шановна Юліє Ігорівно!

Ваш запит на отримання публічної інформації розглянуто.
Повідомляємо, що додатком 4 до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 14.06.2016 №745 «Про організацію проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у м. Черкаси» затверджено «проект» договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, де основними умовами є:
УМОВИ ДОГОВОРУ
1. Права і обов’язки Замовника:
1.1. Затверджує, відповідно до чинного законодавства, тарифи на перевезення пасажирів і багажу в автобусах.
1.2. Здійснює контроль за регулярністю руху та рівнем культури обслуговування пасажирів.
1.3. Здійснює постійний контроль за виконанням Перевізником умов договору, положень нормативно-правових актів, що регламентують перевезення пасажирів автомобільним транспортом та культури обслуговування пасажирів, екологічного та санітарного станів, дотримання галузевої угоди між Міністерством інфраструктури України, всеукраїнським об’єднанням роботодавців автомобільного транспорту і спільним органом профспілок, рішень міської ради та виконавчого комітету і складає акти про виявлені порушення.
2. Права і обов’язки Перевізника:
2.1.Перевізник зобов’язаний:
2.1.1. Забезпечити виконання Законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують перевезення пасажирів, оподаткування, безпеки руху, екологічного та санітарного станів.
2.1.2. Обслуговувати маршрут автобусами, що відповідають вимогам з екологічної безпеки пасажиромісткістю – згідно об’єкта конкурсу.
2.1.3. Протягом одного місяця з дати прийняття міською радою відповідної програми, щодо розвитку пасажирського транспорту, обладнати транспортні засоби системою GPS моніторингу з виведенням інформації на монітор в управлінні транспорту департаменту ЖКК; 2.1.4. Протягом трьох місяців з дати проведення конкурсу забезпечити встановлення в салоні маршрутного транспортного засобу сертифікованого двостороннього відеореєстратора з обов’язковим збереженням інформації, зафіксованої відеореєстратором, терміном не менше одного місяця.
2.1.5. Забезпечити роботу автобусів на маршруті відповідно до затвердженого графіку руху та визначеним маршрутом.
2.1.6. Виконати затверджений департаментом ЖКК розклад руху автобусів з відхиленням від графіків руху не більше 1-2 хвилини.
2.1.7. Щомісячно надавати до управління транспорту департаменту ЖКК звітність про виконану роботу та дотримання регулярності руху автобусів на маршруті, щоквартально до 15-го числа місяця наступного за звітним кварталу надавати фінансовому управлінню міськвиконкому звітність за встановленою формою про кількість найманих працівників, дотримання галузевої угоди щодо розміру оплати праці, суми сплачених податків до міського бюджету.
2.1.8. Щоденно до 8.30 годин надавати інформацію Замовникові про вихід автобусів на маршрут (тел. 36-01-72).
2.1.9. Здійснювати збір плати за проїзд згідно з тарифами, затвердженими Замовником.
2.1.10. Забезпечити перед рейсову перевірку, належний технічний та санітарний стан транспортного засобу, що виходить на маршрут. Проводити санітарну обробку салонів транспортних засобів на кінцевих зупинках.
2.1.11. Забезпечити щоденний передрейсовий медичний огляд водіїв, а також тривалість робочого дня водія і кондуктора відповідно до діючого законодавства.
2.1.12. Ознайомити водія з паспортом маршруту, схемою маршруту та розкладом руху. Провести інструктаж водія з Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту і Правил дорожнього руху.
2.1.13. Під час роботи на маршруті виконувати розпорядження диспетчера, який здійснює управління і контроль за рухом автобусів на маршрутах.
2.1.14. Забезпечити автобуси візуальною інформацією, яка передбачена Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та табличкою про належність автобуса відповідному перевізнику. Постійно оголошувати зупинки та надавати пасажирам іншу інформацію про рух автобусів. Стоянка на зупинці не повинна перевищувати 1 хв.
2.1.15. Види та обсяги пільгових перевезень встановлюються державним замовленням (окремим договором), в якому визначається порядок компенсації пасажирським перевізникам збитків від цих перевезень.
2.1.16. Дотримуватись галузевої угоди щодо розміру оплати праці.
2.1.17. Декларувати, необхідну для здійснення виробничого процесу, кількість найманих працівників (двох водіїв та двох кондукторів на кожний автобус) до організації системи електронного безготівкового розрахунку за проїзд.
2.1.18. Забезпечити проведення стажування та інструктаж водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.
2.1.19. Обслуговувати маршрут автобусами в кількості – зазначеної в об’єкті конкурсу.
2.1.20. При зміні рухомого складу на маршруті письмово повідомляти департамент житлово-комунального комплексу; 2.1.21. Не здійснювати трансляцію або відтворення у салонах автобусів музичних творів (композицій).
2.2. Перевізник має право:
2.2.1. Призупинити перевезення пасажирів маршрутом за обставин, яких він не міг передбачити або попередити їх, незважаючи на всі вжиті заходи. У цьому разі Перевізник повертає пасажиру вартість квитка після його пред’явлення.
2.2.2. Обмежити або припинити перевезення пасажирів на території, з якої вони здійснюються, у разі стихійного лиха, епідемії або іншої надзвичайної ситуації.
3. Відповідальність
3.1. Кожна із сторін несе відповідальність відповідно чинного законодавства України та в частині своїх зобов’язань.
3.2. Відповідальність перевізника:
3.2.1. Сторони договору узгодили, що при систематичних порушеннях (систематичними є порушення три і більше разів на місяць) за наявності відповідних актів та/або протоколів, та/або інших задокументованих дій щодо:
- паління водіїв за кермом;
- не оголошення зупинок;
- не виконання вимог законодавчих і нормативно – правових актів у сфері перевезення пасажирів;
- утримання транспортних засобів в неналежному технічному й санітарному стані та не забезпечення їх зберігання у спеціально пристосованих для цього приміщеннях, гаражах, на майданчиках, забезпечених засобами охорони;
- не забезпечення контролю технічного та санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут;
- при допущенні ДТП з вини Перевізника;
- не виконання п.п. 2.1.3; 2.1.4 у встановлені договором терміни;
- не виконання п.п. 2.1.21;
договір розривається в односторонньому порядку, про що повідомляється Перевізник.
3.3. При незабезпеченні проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань автомобільного транспорту договір розривається в односторонньому порядку, про що повідомляється Перевізник.
3.4. При не декларуванні необхідної для здійснення виробничого процесу, кількості найманих працівників (двох водіїв на кожний автобус) та невиплаті заробітної плати, величина якої встановлена галузевою угодою договір розривається в односторонньому порядку.
4. Порядок вирішення спорів
Спори, що виникають між Замовником та Перевізником, у процесі виконання Договору, вирішуються шляхом двосторонніх переговорів або в установленому законодавством порядку.
5. Строк дії договору
5.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до ____________.
5.2. Договір може бути розірваний за ініціативи однієї із сторін або якщо одна із сторін чи обидві порушують його умови. Сторона, яка є ініціатором розірвання договору, попереджає іншу не менше як за 30 (тридцять) днів.
6. Юридичні адреси і реквізити сторін.

В березні поточного року до виконавчого комітету Черкаської міської ради звернулися перевізники, а саме: ПАТ «Черкасиавтотранс», ПП «Еліт-транс», ПП «Медіт-сервіс», ДП «Чарз-авто», ТОВ «Авто-ТЮЛ» , ФОП Копієвський П.Й., ФОП Копієвський Є.П., ФОП Кондаков, ФОП Сінельник з проханням підвищити тариф до 4 грн.
За результатами розгляду звернень перевізників, встановлено що надані розрахунки не відповідають методиці розрахунку тарифів на послуги автомобільного транспорту, затвердженої Міністерством транспорту та зв'язку України (відсутні фактичні витрати за попередній період, не надано жодних підтверджуючих документів про кількість перевезених пасажирів, фінансові результати та інше).
З огляду на вищевикладене, перевізникам направлено лист з повідомленням про виявлені недоліки та поверненням розрахунків на доопрацювання. Доопрацьовані розрахунки на підвищення тарифу перевізниками не надані.
Наразі, тариф на перевезення пасажирів в маршрутних автобусах загального користування не змінювався і становить 3 грн.

З повагою
директор департаменту
житлово-комунального комплексу О.О.Яценко

показати цитоване