Незадовільна подача тепла

Ольга Онопріюк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
-Прошу надати нормативні дані , яким має бути тиск води , щоб забезпечити тепло в помешканнях житлових будинків.
-Надати інформацію з якої причини не можливо збільшити тиск подачі теплоносія в будинку №56/2 по вул Вишгородській,11 під"їзд, кв. 146, так як саме через низький тиск подачі води у моїй квартирі відсутнє опалення в спальній кімнаті.
-Надати інформацію як буде нараховано оплату за послуги теплопостачання по моїй квартирі,із-за відсутності тепла в спальній кімнаті,за весь цей час з моменту пуску опалення.
В моїй квартирі №146 по вул,Вишгородській 56/2 з моменту запуску тепла від 03.11.18 було відсутнє опалення в спальній кімнаті . Неодноразові звернення в Жек №513 з цього приводу позитивного результату не принесли. 04.11.18р. мною була подана заявка диспетчеру ЖЕКу про відсутність опалення. Заявка №4678777. Тепло не появилося. 06.11.18 після 18 год я знову звернулася до диспетчера і повідомила про відсутність тепла,зазначивши, що уже подавала заявку. Номер повторної заявки 4694198. також було звернення на 1551.В розмові із нач. ЖЕК-513 21.11.18 було сказано, що ЖЕК не має відношення до тиску теплоносія, так як за тиск відповідає КП "Київтеплоенерго". Отже , станом на сьогоднішній день (23.11.18) тепло у спальній кімнаті досі відсутнє. Така ситуація повторюється не вперше. Все це повторюється при кожному запуску тепла в будинок. Наголошую!!! Причина в низькому тиску подачі води для опалення. Відписки щодо ремонту тепломереж не є відповіддю на забезпечення тепла в одній кімнаті. По стояку малий тиск , так як при стравлюванні повітря і води - тепла вода поступає із низу батареії, а не з верху, як це повинно бути.

З повагою,

Ольга Онопріюк