Не підвантажуються документи ДІЯ

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Мій ID паспорт і закордонний паспорт вибило з дії і вже другий тиждень не відображає в дії. Я перенавантажувати і переавторизовувалась - не допомагає.

З повагою,

Ірина Григорівна Буркацька

Добрий день!

За змістом Ваш запит на інформацію передбачає надання роз’яснення та
відповідей на питання, а отже, має розглядатися у порядку, визначеному
Законом України «Про звернення громадян», оскільки потребує проведення
аналізу та підготовки відповідного роз’яснення.

Для реєстрації просимо зазначити у Вашому зверненні місце проживання,
відповідно вимогам ст.5 Закону України «Про звернення громадян», а саме, у
зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати).

 

Дякуємо

 

From: thedigital, hello <[Міністерство цифрової трансформації України request email]>
Sent: Monday, November 15, 2021 2:16 PM
To: zapyt <[email address]>; [email address]
Subject: Fwd: Інформаційний запит - Не підвантажуються документи ДІЯ

 

 

показати цитоване