Наказ про ліквідацію КЦ 1 КС Радушне

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Дмитро, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго вечора!

Відповідно до положень Статті 40 Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Стаття 34 Конституції України гарантує кожному право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Відповідно до положень статті 4 доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Згідно з положеннями статті 5, зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22, даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Враховуючи все вищезазначене та керуючись ст.ст. 3, 4, 5, 6, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст.ст. 5, 9, 28, 29, Закону України «Про інформацію»,

ВИМАГАЮ
Впродовж визначеного законом строку надати вичерпну інформацію щодо:

1. Наказ про виведення з експлуатації магістрального трубопроводу - компресорного цеху №1 компресорної станції «Радушне» в частині основного технологічного обладнання

2. Відповідно Пункту 3 постанови КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 березня 2018 р. № 209 про Порядку виведення з експлуатації магістральних трубопроводів нафти, газу та продуктів їх переробки, ВИМАГАЮ НАДАТИ копії документів поданих суб'єктом господарювання компресорної станції "Радушне" до Міненерго, а саме:

- клопотання про необхідність виведення з експлуатації магістрального трубопроводу, яке складається у довільній формі та підписується керівником суб’єкта господарювання;

- техніко-економічне обґрунтування доцільності виведення з експлуатації магістрального трубопроводу з розрахунком ефективності такого заходу та наслідками можливого впливу на обороноздатність держави;

- висновок проектної, науково-дослідної установи нафтогазової галузі про неможливість/недоцільність подальшої експлуатації магістрального трубопроводу;

- інформацію про вплив виведення з експлуатації магістрального трубопроводу на виконання зобов’язань, передбачених міжнародними кредитними договорами, за якими надані державні гарантії, та документальне підтвердження відсутності заперечень кредиторів щодо настання дострокового погашення за кредитними зобов’язаннями підприємств магістрального трубопровідного транспорту, за якими надані державні гарантії;

- акти (висновки) про технічний стан обладнання магістрального трубопроводу, які складаються на кожну одиницю обладнання та повинні містити інформацію про їх функціональне призначення, рівень фізичного і морального зносу, а також відомість дефектів;

- акти про технічний стан об’єктів магістрального трубопроводу (обладнання, будівель і споруд тощо), які повинні містити відомості про їх кількість, висновки щодо доцільності/недоцільності їх подальшої експлуатації;

- відомість про об’єкти магістрального трубопроводу (обладнання, будівлі і споруди тощо), що підлягають виведенню з експлуатації, із зазначенням первісної та залишкової вартості, кількості та вартості капітальних ремонтів;

- акт інвентаризації об’єктів магістрального трубопроводу, що підлягають виведенню з експлуатації;

- протокол щодо доцільності виведення з експлуатації магістрального трубопроводу, складений і підписаний робочою комісією та затверджений керівником суб’єкта господарювання;

- висновок про вартість магістрального трубопроводу, що підлягає виведенню з експлуатації, та звіт про оцінку майна;

- висновок з оцінки впливу на довкілля;

- план заходів щодо соціального захисту працівників, які підлягають скороченню внаслідок виведення з експлуатації магістрального трубопроводу, погоджений з галузевою профспілковою організацією або первинною профспілковою організацією суб’єкта господарювання (у разі її наявності) та територіальною службою зайнятості;

- план заходів щодо виведення з експлуатації магістрального трубопроводу із зазначенням переліку робіт і розрахунку витрат, необхідних для забезпечення виведення з експлуатації та зберігання основних фондів, а також пропозиції щодо подальшого використання таких фондів;

- план заходів щодо забезпечення охорони навколишнього природного середовища, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, погоджений з територіальними органами Держекоінспекції, територіальними органами ДСНС, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями;

- план заходів щодо поводження з відпрацьованим обладнанням магістрального трубопроводу, у якому визначені та обґрунтовані організаційно-технічні заходи з проведення радіаційного контролю обладнання магістрального трубопроводу під час його виведення з експлуатації та подальшого поводження з радіоактивно-забрудненими конструкційними елементами (фрагментами) магістрального трубопроводу (у разі їх виявлення) відповідно до правил і норм з радіаційної безпеки, погоджений з Держатомрегулюванням.

Відповідь надати у повному обсязі та надіслати в електронному вигляді на вказану електронну адресу.
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – вказати причину або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Я, забороняю збір, обробку та передачу моїх персональних даних третім особам.

Так як, людина виступає в цивільному праві через юридичні фікції, тобто через автора, і згідно зі змістом права на використання імені, автор - як об’єкт інтелектуальної власності людини, наділений певними повноваженнями, серед яких і здійснення права звернення. Людина може реалізувати себе в праві, через створену інтелектуальну власність – автора, використовуючи право на визнання людини творцем, автором, виконавцем, винахідником тощо (ст. 423 вашого ЦКУ).
Згідно вищенаведеного дозволяю обробку персональних даних лише для отримання відповіді на моє питання, з дотриманням усіх законних правил обробки персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних»!
Забороняю використовувати персональні данні особи у спосіб або з метою, які звужують конституційні права і свободи людини і громадянина згідно внутрішнього та міжнародного законодавства УКРАЇНИ.
Забороняю передавати персональні данні третім особам без згоди автора!
Звертаю увагу, що доступ до інформації забезпечується із принципами прозорості, відкритості та рівноправності. Якщо запитуваної інформації у вас немає, то вимагаю відправити запит до розпорядника інформації.

З повагою,

Автор Дмитро.

Плакуща К.К., Міністерство енергетики України

1 Attachment