Надання публічної інформації щодо благоустрою ПОВТОРНО

Аліса Юрченко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, ПОВТОРНО прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Зазначити кількість та результати проведених контрольних заходів та перевірок у 2020 та 2021 роках дотримання суб’єктами господарювання Правил благоустрою м. Кривого Рогу щодо встановлення урн для сміття та утримання їх у належному стані, своєчасного прибирання відходів (в тому числі, але не виключно - на центральних проспектах та вулицях міста, зокрема по вулицях Соборності, Героїв АТО, Галенко, Костенко, Рокоссовського, Єсеніна, Я.Мудрого, В.Великого по проспектах Миру, Поштовому, Металургів, Гагаріна, площі Молодіжна та Горького тощо).

2. Надати копії документів щодо вжиття заходів та прийнятих рішень у 2020 та 2021 роках щодо відповідальних осіб суб'єктів господарювання, якими здійснюється порушення Правил благоустрою м. Кривого Рогу щодо встановлення урн для сміття та утримання їх у належному стані (в тому числі своєчасного прибирання відходів).

3. Зазначити відповідальних осіб за прострочення відповіді на попередній запит від 30.04.2021 (вх. № Ю-247-ІЗ, повідомлення про перенаправлення якого датовано ще від 11.05.2021 за вих. № Ю-46-ІЗ/05-01-26 ).

Відповідь прошу надати по кожному з питань у визначений Законом строк.
З повагою,
Аліса Юрченко

drim_kr, Виконавчий комітет Криворізької міської ради

1 Attachment

Hello Foi+request-87470-75153d77,

--
Best regards,
drim_kr mailto:[email address]