Надання інформації щодо правових підстав

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви вадим, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
щодо правових підстав дії та чинності Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012 Про Порядок проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (далі Указ).

Указ виданий відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», який втратив чинність в частині обовязковості проведення спеціальної перевірки.
Згідно з нормами чинного Закону України Про запобігання корупції спеціальнфй перевірці підлягають виключно особи, які претендують на зайняття посад 1-3 категорій.

Враховуючи вказане, прошу надати інформацію, чому Указ не скасовано і не приведено у відповідність до чинного законодавства.

З повагою,

вадим

Відкритість, Офіс Президента України

1 Attachment

 

 

ВАДИМУ

 

Шановний пане Вадиме!

 

Повідомляємо, що Ваш лист стосовно чинності Указу Президента України від
25 січня 2012 року № 33 «Про Порядок проведення спеціальної перевірки
відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із
виконанням функцій держави або місцевого самоврядування», який 24 лютого
2016 року надійшов на адресу Головного департаменту забезпечення доступу
до публічної інформації Адміністрації Президента України, не може
розглядатися як запит на інформацію, оскільки не відповідає нормам Закону
України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно з частиною 1 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної
інформації»: запит  на  інформацію – це прохання особи до розпорядника
інформації надати  публічну  інформацію,  що  знаходиться у його
володінні. Відповідно до статті 1 згаданого Закону публічна інформація –
це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких 
носіях  інформація,  що  була отримана  або  створена  в  процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,  передбачених
чинним законодавством, або  яка знаходиться у володінні суб'єктів владних
повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим
Законом.

Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України – спеціальний структурний підрозділ, який
організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації,
відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та
надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до Президента
України, Адміністрації Президента України, а також надає консультації під
час оформлення таких запитів.

Водночас зазначаємо, що реалізація громадянами України наданого їм
Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання
громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності,
викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і
громадських органів регулюється Законом України «Про звернення громадян».

Відповідно до статті 5 цього Закону у зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть
порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи
вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками)
із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь,
або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Організацію розгляду звернень громадян до Президента України та
Адміністрації Президента України здійснює Приймальня Президента України
(поштова адреса: 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11).

Інформацію стосовно прийому електронних звернень до Президента України
найближчим часом буде розміщено на веб-сайті Офіційного
інтернет-представництва Президента України Петра Порошенка
[1]http://www.president.gov.ua у розділі «Звернення громадян».

Наразі своє звернення Ви маєте право надіслати на будь-яку електронну
адресу, зазначену на сайті Глави держави, у тому числі –
 [2][Адміністрація Президента України request email]. Одразу після отримання його буде передано для
опрацювання в установленому порядку Приймальні Президента України.

Дякуємо за Ваш лист та сподіваємося на розуміння.

 

З повагою

 

 

          Керівник Головного департаменту

забезпечення доступу до публічної інформації

         Адміністрації Президента України                      
                 С.Кондзеля

Link: [3]File-List
Link: [4]themeData
Link: [5]colorSchemeMapping

References

Visible links
1. http://www.president.gov.ua/
2. mailto:[Адміністрація Президента України request email]
3. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_filelist.xml
4. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_themedata.thmx
5. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_colorschememapping.xml