Надання інформації щодо підстав виплати матеріальної допомоги держ службовцю Скалацькій Т.І.

Андрій Васюков

Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державну службу» встановлено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
У розумінні статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
До конфіденційної інформації не може бути віднесено інформацію про посадових чи службових осіб (наприклад, дані про освіту, досвід роботи, знання іноземної мови, відсутність судимості тощо), якщо до посади, пов’язаної з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, встановлені відповідні кваліфікаційні чи інші обов’язкові для займання цієї посади вимоги (п. 5.8 Постанови Пленуму ВАСУ № 10 від 29.09.2016р. «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та з метою отримання інформації, що має суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо державного службовця головного державного інспектора відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій та спрощеної системи оподаткування управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області Скалацькой Тетяни Іванівни (наказ про призначення №664-о від 23.08.2022):

1. Прошу надати копії наказів про виплату держ службовцю Скалацькій Т.І.:
- у вересні 2022 року матеріальної допомоги: 17 730,68 грн.
- у грудні 2022 року таких виплат, як: надбавка за виконання особливо важливої роботи: 3354,55 грн., щорічна основна відпустка: 7 519,05 грн., оздоровчі: 21 753, 80 грн.
- у липні 2023 року таких виплат, як: щорічна основна відпустка: 8 977,08 грн., оздоровчі: 18 740, 00 грн.
2. Прошу надати копії документів про обгрунтування виплати в перший місяць роботи (на випробувальному строку) держ службовцю Скалацькій Т.І. матеріальної допомоги - 17 730, 68 грн.
3. Прошу надати копії документів про обгрунтування виплати раніш ніж через 6 місяців роботи надання держ службовцю Скалацькій Т.І. відпустки (у грудні 2022 року) та обгрунтування необхідності здійснення виплачених коштів (надбавки та премії) у грудні 2022 року.

Нікого не ображає той, що користується своїм правом - "neminem laedit qui suo jure utitur" (п.27.5 постанови ВС від 07.11.2018 справа №10/5026/995/2012.)

Звертаю Вашу увагу, що відповідь прошу надати попунктно.

З повагою,

Андрій Васюков

Андрій Васюков

Відповідно до «Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України «Про захист персональних даних» вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
В будь-якому випадку, мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державну службу» встановлено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
У розумінні статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
До конфіденційної інформації не може бути віднесено інформацію про посадових чи службових осіб (наприклад, дані про освіту, досвід роботи, знання іноземної мови, відсутність судимості тощо), якщо до посади, пов’язаної з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, встановлені відповідні кваліфікаційні чи інші обов’язкові для займання цієї посади вимоги (п. 5.8 Постанови Пленуму ВАСУ № 10 від 29.09.2016р. «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та з метою отримання інформації, що має суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо державного службовця головного державного інспектора відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій та спрощеної системи оподаткування управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області Скалацькой Тетяни Іванівни (наказ про призначення №664-о від 23.08.2022):

1. Прошу надати копії наказів про виплату держ службовцю Скалацькій Т.І.:
- у вересні 2022 року матеріальної допомоги: 17 730,68 грн.
- у грудні 2022 року таких виплат, як: надбавка за виконання особливо важливої роботи: 3354,55 грн., щорічна основна відпустка: 7 519,05 грн., оздоровчі: 21 753, 80 грн.
- у липні 2023 року таких виплат, як: щорічна основна відпустка: 8 977,08 грн., оздоровчі: 18 740, 00 грн.
2. Прошу надати копії документів про обгрунтування виплати в перший місяць роботи (на випробувальному строку) держ службовцю Скалацькій Т.І. матеріальної допомоги - 17 730, 68 грн.
3. Прошу надати копії документів про обгрунтування надання раніш ніж через 6 місяців роботи держ службовцю Скалацькій Т.І. відпустки (у грудні 2022 року) та обгрунтування необхідності здійснення виплати виплачених коштів (надбавки та премії) у грудні 2022 року та у липні 2023 року.

Нікого не ображає той, що користується своїм правом - "neminem laedit qui suo jure utitur" (п.27.5 постанови ВС від 07.11.2018 справа №10/5026/995/2012.)

Звертаю Вашу увагу, що відповідь прошу надати попунктно.

З повагою,

Андрій Васюков

ДПС в Одеській області, Головне управління Державної податкової служби в Одеській області

1 Attachment

ДПС в Одеській області, Головне управління Державної податкової служби в Одеській області

1 Attachment

ДПС в Одеській області, Головне управління Державної податкової служби в Одеській області

1 Attachment

ДПС в Одеській області, Головне управління Державної податкової служби в Одеській області

2 Attachments

od.public@tax.gov.ua, Головне управління Державної податкової служби в Одеській області

1 Attachment