Надання інформації

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Андрей Вячеславович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Андрей Вячеславович

Доброго дня!

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!

Тому зважаючи на викладене та керуючись статтями 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Структура апарату Дніпропетровської обласної ради

2.Перелік заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.

3. Посадові інструкції заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.

4. Копії службових записок заступників голови Дніпропетровської обласної ради щодо ефективності роботи
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"

5. Перелік комунального майна на підприємствах:
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"

6. Перелік рухомого майна та документи стосовно міст зберігання та страхування комунального майна.
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
7. Копія автобіографій заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.

8. Інформація щодо можливого підвищення тарифів на підприємсвах
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"

9. Копія інвестиційних програм за 2016,2017,2018р.р.
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"

10. чи були скарги на необ`єктивність тарифів та умисне завищення
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР

11. Перелік всіх працюючих на КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР із розбивкою помісячно заробітна плата, премії, надбавки, відпустки.

12.Перелік всіх працюючих на КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР в період з 01.01.2016 по 31.12.2016р.р., з 01.01.2017 по 31.12.2017рр. з 01.012018 по 20.04.2018рр. з найменуванням посад та повне прізвище і ім'я.

13. Інформація стосовно використання КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР транспортного засобу яке є майном територіальної громади а саме автомобіль "Mazda"!

14. Копії документів про призначення Петровенко Ірини генадіївни на посаду начальника КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР з 2016р. по 2018рік (заява на посаду, висновок конкурсної комісії,висновок депутатських комісій, службова записка до рішення про призначення на посаду начальника КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР)
З повагою,

Андрей Вячеславович

обласна рада Днiпропетровська,

1 Attachment

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Документ 1410/0/2-18 від 02.05.2018
Про розгляд запиту на інформацію

обласна рада Днiпропетровська,

3 Attachments

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Документ 1713/0/2-18 від 30.05.2018

КП"МарганецкеВУВКГ"ДОР",

1 Attachment

Андрей Вячеславович

Доброго дня!

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.
Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.
Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.
Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».
Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
Тому зважаючи на викладене та керуючись статтями 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Структура апарату Дніпропетровської обласної ради
2.Перелік заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.
3. Посадові інструкції заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.
4. Копії службових записок заступників голови Дніпропетровської обласної ради щодо ефективності роботи
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
5. Перелік комунального майна на підприємствах:
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
6. Перелік рухомого майна та документи стосовно міст зберігання та страхування комунального майна.
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
7. Копія автобіографій заступників голови Дніпропетровської обласної ради які відповідають за ефективність комунальних підприємств Дніпропетровської обласної ради.
8. Інформація щодо можливого підвищення тарифів на підприємсвах
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
9. Копія інвестиційних програм за 2016,2017,2018р.р.
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
в) КП ДОР"Аульський водовід"
г) КП "Аульська хлоропереливна станія"
10. чи були скарги на необ`єктивність тарифів та умисне завищення
а) КП "Жевтоводський водоканал" ДОР
б) КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР
11. Перелік всіх працюючих на КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР із розбивкою помісячно заробітна плата, премії, надбавки, відпустки.
12.Перелік всіх працюючих на КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР в період з 01.01.2016 по 31.12.2016р.р., з 01.01.2017 по 31.12.2017рр. з 01.012018 по 20.04.2018рр. з найменуванням посад та повне прізвище і ім'я.
13. Інформація стосовно використання КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР транспортного засобу яке є майном територіальної громади а саме автомобіль "Mazda"!
14. Копії документів про призначення Петровенко Ірини генадіївни на посаду начальника КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР з 2016р. по 2018рік (заява на посаду, висновок конкурсної комісії,висновок депутатських комісій, службова записка до рішення про призначення на посаду начальника КП "Марганецький водоканал ВУ ВКГ" ДОР)

Також прошу надати:
Копію НАКАЗУ «Про фактичне відшкодування витрат на друк» по КП "Марганецьке ВУВКГ"ДОР" (код ЄДРПОУ 03340989) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2017р. № 740.
Копію Положення «Про фактичне відшкодування витрат на друк» по КП "Марганецьке ВУВКГ"ДОР" (код ЄДРПОУ 03340989) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2017р. № 740.

Також прошу надати розрахунковий рахунок комунального підприємства "Марганецьке ВУВКГ"ДОР" (код ЄДРПОУ 03340989) на який сплатити кошти за фактичне відшкодування витрат на друк .

Прошу копії документів направити на адресу 53400, Україна, Дніпропетровська область , м.Марганець , вул. Київська буд. 176 приміщення офісу ГО « Стоп корупції» та на сайт «Доступу до правди».

З повагою,

Андрей Вячеславович