Надання інформації

Андрей Вячеславович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати інформацію та копії актів і постанов по перевіркам Виконавчого комітету Марганецької міської ради, Марганецької міської ради , комунальні підприємства Марганецької міської ради та перевірку ринків, ярмарків на теріторії м.Марганець Дніпропетровської області за період з 01.01.2009р. по 31.03.2018р.
Прошу надати інформацію по перевірці ТОВ ІнвестБудМонтажПроект (ЕДРПОУ 39530796) та ТОВ «Атлант-Нікополь» (ЕДРПОУ 40083983) і
управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (ЕДРПОУ 40211027 )протягом 2017р.-2018р.

З повагою,

Андрей Вячеславович

Ахрамєєва Наталія Сергіївна, Антимонопольний комітет України

1 Attachment

Андрей Вячеславович

Доброго дня!
Повторний запит
Прошу надати інформацію по перевірці ТОВ ІнвестБудМонтажПроект (ЕДРПОУ 39530796) та ТОВ «Атлант-Нікополь» (ЕДРПОУ 40083983) і
управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (ЕДРПОУ 40211027 )протягом 2017р.-2018р.

Також звертаю увагу на інші Закони України.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
З повагою,

Андрей Вячеславович

ТВ Дніпропетровське, Антимонопольний комітет України

1 Attachment

З повагою
Дніпропетровське обласне територіальне відділення
Антимонопольного комітету України

Андрей Вячеславович

Доброго дня!

Доброго дня!
Повторний запит

1. Прошу надати інформацію щодо кількості звернень депутата Марганецької ради Хникіна С. О. до Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з 2015р. по 09.05.2018.
2. Прошу надати копії звернень депутата Марганецької ради Хникіна С. О. до Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України з 2015р. по 09.05.2018р.
3. Прошу надати копії відповідей депутату Марганецької ради Хникіну С. О. з 2015р. по 09.05.2018р.
4. Прошу надати інформацію по перевірці ТОВ ІнвестБудМонтажПроект (ЕДРПОУ 39530796) та ТОВ «Атлант-Нікополь» (ЕДРПОУ 40083983) і
управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (ЕДРПОУ 40211027 )протягом 2017р.-2018р.
5. Прошу надати інформацію щодо звернень громадян, підприємців, депутатів всіх рівнів до антимонопольного комітету України щодо перевірки юридичних та фізичних м. Марганець Дніпропетровської області.
6. Прошу надати посадові інструкції всіх працівників, штатний розпис Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
7.Прошу надати копії звітів щодо діяльності Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за 2015р.,2016р.,2017р.

Також звертаю увагу на інші Закони України.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
З повагою,

Андрей Вячеславович

Ахрамєєва Наталія Сергіївна, Антимонопольний комітет України

1 Attachment

ТВ Дніпропетровське, Антимонопольний комітет України

3 Attachments

Доброго дня!
Будь ласка, повідомте про отримання листа.

З повагою
Дніпропетровське обласне територіальне відділення
Антимонопольного комітету України