Надання інформацію про надходження коштів за використання комунального майна Марганецької міської ради до бюджету

Андрей Вячеславович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): проплати за оренду приміщень комунального майна Марганецької міської ради за 2017, помісячно та по контрагентах.
Чи є фактична заборгованість за договорами оренди комунального майна Марганецької міської ради за 2017 ?
Прошу надати розбивку помісячно яка сума сплачена за 2017р. наступними орендарями:
1. Дорошенко Наталія Іванівна – нежилове приміщення, загальною площею 87,6 кв.м, розташованого за адресою: вул. Центральна, буд. № 49.
2. Кузін Дмитро Євгенович - нежилове приміщення, загальною площею 92,5 кв.м, розташованого за адресою: вул. Перспективна, буд. №4.
3. Литвин Денис Олександрович - нежилове приміщення, загальною площею 151,4 кв.м, розташованого за адресою: вул. Проектна, буд. №7
4. Дорошенко Наталія Іванівна - нежилове приміщення, загальною площею 184,5 кв.м, розташованого за адресою: вул. Єдності, буд.№ 27.
5. Бондаренко Інна Дмитрівна - нежилове приміщення, загальною площею 87,1 кв.м, розташованого за адресою: вул. Базарна, буд. № 7

З повагою,

Андрей Вячеславович

Андрей Вячеславович

Доброго дня!
Повторний запит!
Шановна Олена Анатоліївна.

Звертаю увагу, що Вами так і не надана відповідь на мій запит від 16 квітня 2018р. стосовно Закону України «Про доступ до публічної інформації».
КП "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м.Марганець" не є уповноваженою особою, Марганецької міської ради.

Власністю територіальної громади є все майно в межах окремої адміністративної одиниці — села, селища, міста (без районного поділу), району в місті з районним поділом (як, наприклад, Київ) , яке було на ній станом на 27.10.1990 року — день вступу в законну силу Закону Української РСР від 24 жовтня 1990 року N 404-XIІ про зупинення загальнонародної (державної) власності до вступу в законну силу нової Конституції 1996 року.

Власність територіальної громади — це земля, ліс, природні ресурси, КОМУНАЛЬНЕ МАЙНО, МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ, а також утворені територіальною громадою комунальні підприємства та у законний спосіб утворені всі місцеві органи влади, а саме: прокуратура, міліція, суд, державна виконавча служба , пенсійний фонд , податковий орган, які відповідно до ст.6 Європейської Хартії місцевого самоврядування та ст. 142 Конституції України, є відповідними адміністративними структурами територіальної громади, що забезпечуються нею ресурсами для виконання своїх завдань.

Територіальна громада як власник землі має право на розподіл землі поміж жителями-членами громади, право на визначення, кому і на який час надавати її в оренду, має право отримувати гідну плату за використання своєї землі. Як власник, має право припиняти взаємовідносини із будь-яким орендарем.

Право КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗАХИЩАЮТЬСЯ ЗАКОНОМ на рівні інших суб’єктів. Об’єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальної громади і передані іншим суб’єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади (ст.21 закону, ст.60 п. 1,2 закону України про місцеве самоврядування).

ЗВЕРТАЮЧИСЬ НА ВИКЛАДЕНЕ та керуючись статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» , прошу надати наступну інформацію (наступні документи): проплати за оренду приміщень комунального майна Марганецької міської ради до бюджету МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за 2017, помісячно та по контрагентах.
Чи є фактична заборгованість за договорами оренди комунального майна Марганецької міської ради до бюджету МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за 2017 ?
Прошу надати розбивку помісячно яка сума сплачена до бюджету МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за 2017р. наступними орендарями:
1. Дорошенко Наталія Іванівна – нежилове приміщення, загальною площею 87,6 кв.м, розташованого за адресою: вул. Центральна, буд. № 49.
2. Кузін Дмитро Євгенович - нежилове приміщення, загальною площею 92,5 кв.м, розташованого за адресою: вул. Перспективна, буд. №4.
3. Литвин Денис Олександрович - нежилове приміщення, загальною площею 151,4 кв.м, розташованого за адресою: вул. Проектна, буд. №7
4. Дорошенко Наталія Іванівна - нежилове приміщення, загальною площею 184,5 кв.м, розташованого за адресою: вул. Єдності, буд.№ 27.
5. Бондаренко Інна Дмитрівна - нежилове приміщення, загальною площею 87,1 кв.м, розташованого за адресою: вул. Базарна, буд. № 7

Також звертаю увагу на інші Закони України.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.

Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.

Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.

Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».

Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!

З повагою,

Андрей Вячеславович