Надання даних по ДНЗ 33

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Наталя, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копію «Кошторису» ДНЗ 33 "Берегиня" на 2018р. ;
- копію «Розрахунку до кошторису»
- копію «Проекту кошторису» з розрахунками ДНЗ на 2018р. за
підписом керівника закладу.
Для уникнення непорозумінь у формулюваннях, вношу роз'яснення:

Кожен керівник навчального закладу має моніторити потреби закладу. Наприкікці календарного року керівник (за допомогою управління освіти, бухгалтерії) складає проект кошторису (потреби), до якого включаються потреби, фінансування яких забезпечує нормальне функціонування закладу (достовірна потреба) (“...порядок складання...кошторисів бюджетних установ”, пп.11,12). З врахуванням фінансового запиту (Проекту кошторису) від керівника в бухгалтерії формують Кошторис.
Кошторис - основний фінансовий документ, яким встановлюються отримання (доходи) та розподіл (видатки) коштів, призначених для фінансування потреб навчального закладу протягом року (Наказ Мінфін від 14.01.11р №11 “Про бюджетну класифікацію” доходів, видатків та кредитування). Розрахунок до кошторису - додаток до кошторису, який містить детальну інформацію щодо розподілу коштів загального фонду. Протягом року в кошторис можуть вноситися зміни. Уточнений кошторис - кошторис з внесеними до нього змінами.
До кошторису обов`язково вносяться видатки, що задовільняють першочергові потреби закладу (“...порядок складання...кошторисів бюджетних установ”, п.20). До першочергових потреб треба відносити поточні видатки (Наказ Мінфін від 12.03.12р №333 “...економічна класифікація видатків бюджету…”, п.2 - код 2000 “Поточні видатки”).
Також нагадую, що закон «Про доступ до публічної інформації» встановлює термін для відповіді на інформаційний запит 5 робочих днів, ігнорування запитів вважається адмінпорушенням за ст.212-3 ч.2 КУпАП і призводить до накладення штрафу.

З повагою,

Наталя

Управління освіти Львівської міської ради,

1 Attachment

З повагою, управління освіти!