Набуття громадянства

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Надія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): які документи треба надати до ДМС для отримання довідки про реєєстрацію новонародженої дитини громадянином України за народженням , якщо мати громадянка України , а батько іноземець з посвідкою про постійне проживання в Україні? яка сплата данної послуги? Оскільки на сайті ДМС вказано , що сплата не передбачена ,а в територіальному відділі ДМС стверджують , що 137,0грн. Згідно якого нормативного документа мати дитини - громадянка України має надати інормацію де перебувала в 1991році?

З повагою,

Тарабан Надія

Державна міграційна служба України

Доброго дня.

Tuesday, January 25, 2022, 7:03:39 PM, Ви написали:

показати цитоване

повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію (пункт 2 частини першої статті 5 цього Закону).
Згідно з частиною першою статті 19 цього ж Закону запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Однак, запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з типів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС, та по суті є зверненням, яке потребує роз’яснення вимог законодавства.

Нормою статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (далі - Закон) визначено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.

--
З повагою,

головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів

Головний спеціаліст Рябова Н.В. mailto:[email address]