Мінфін заблокував паспорти бюджетних програм МОЗ, зарплат та стипендій не буде. Службова недбалість чи планований спротив? МОЗ навть не реєструє запити на публічну інформацію.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Завалевська Iрина Iванiвна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Завалевська Iрина Iванiвна

Доброго дня!
Отримала Вашу другу відписку.

Хочу ознайомити Вас з основними положеннями бюджетного законодавства.
Всі паспорти бюджетних програм мають бути затверджені протягом 45 днів з початку року. До 14 лютого. Сьогодні вже 9 брезня.
Однак через служюову недбалість МОЗ та Мінфіну люди не отримують заробітні плати.
А це вже кримінальна відповідальність.
Тому вкотре прошу надати відповідну інформацію і не займатися відписками.

Інформація МОЗ не надана.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, втретє прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1)скільки паспортів бюджетних програм затверджено? скільки не затверджено? Скільки із тих паспортів, що вже затверджено, затверджено з порушенням вимог бюджетного законодавства, після 14 лютого?

2) чому не погоджено у встановлені строки?

3)коли паспорти були подані до мінфіну?

4)чому не погоджено ?

5) вони подані до мінфіну? коли?

6)які департаменти мінфіну не погодили? Назвiть їх керiвникiв

7)які заходи вжито керiвництвом моз та мінфіну до цих осiб за порушення бюджетного законодавствва ? Надайте копiю рiшень

8) чи службова недбалicть - принцип роботи моз та мiнфiну?

9) коли будуть погоджено всI паспорти?

10)яка заборгованість із заробітної плати у звязку із затримкою паспортів?

11)яка дебіторська заборгваність по лікам на 1 січня 2017 року

З повагою,

Завалевська Iрина Iванiвна

Михайленко Андрій, Міністерство охорони здоров'я

Інформація для Вас - працівники канцелярії не надають відповіді на запити, а тільки їх реєструють. Ми Ваш запит зареєстрували (ще раз звертаю вашу увагу, що це не є проблемою як ви бажаєте перекрутити), ми просто на початковому етапі підказуємо, щоб людина вчасно могла виправити та направити вірний запит на розгляд (бо виконавець при розгляді сам може написати вам про те, що це не є запитом). Прошу!

показати цитоване