Крадіжка та корупція при податках

Доброго дня!

ОТРИМАВШІ ВІДПОВІДЬ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ ВІД: Поповської Інни Петрівни, директора
Юридичного департаменту Одеської міської ради - МИ БУЛИ ШОКОВАНІ.

ОСЬ ЦЯ ВІДПОВІДЬ:

Розглянувши на виконання доручення міського голови Ваш запит на інформацію від 01 квітня 2019 року № 37-Ф1-19698/ЕЦОГ щодо деяких питань організації місць для паркування на території міста Одеси, в межах повноважень, повідомляємо наступне. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 28 липня 2009 року № 809 затверджено Положення про Адресний реєстр м. Одеси (далі – Положення), яким визначений порядок ведення Адресного реєстру міста Одеси та передбачено, що Адресний реєстр міста Одеси – це електронна база даних, яка містить відомості про адреси об’єктів нерухомого майна, розташованих на території міста Одеси. В свою чергу, Положенням не передбачено прийняття виконавчим комітетом Одеської міської ради (міськвиконкомом) рішень про присвоєння адрес об’єктам нерухомості, а тому відомості про такі рішення до Адресного реєстру м. Одеси не вносились та відсутні в останньому, що спростовує можливість надання запитуваної Вами інформації. Окремо повідомляємо, що рішенням Одеської міської ради від 27 серпня 2014 року № 5286-VI визначені переліки спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (місця для паркування), а також спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (спеціально відведені стоянки). Відповідно до підпункту 14.1.104 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України майданчики для платного паркування – це площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, на якій відповідно до рішення органу місцевого самоврядування здійснюється платне паркування транспортних засобів. Згідно із частиною першою статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об’єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Відповідно до пункту 4 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1342, місця для паркування – це місця стоянки одного транспортного засобу на майданчику для паркування, позначене дорожньою розміткою відповідно до Правил дорожнього руху. Оскільки у вказаному вище рішенні міської ради йдеться про визначення переліків спеціально відведених стоянок та місць для паркування як певних територій та місць, останні самі по собі в розумінні статті 181 Цивільного кодексу України та статті 5 Закону Україні «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» не є самостійними окремими об’єктами нерухомості, права на які підлягають державній реєстрації, а тому не потребують присвоєння адрес таким об’єктам нерухомості та внесення відомостей про них до Державного земельного кадастру. Також зазначаємо, що у Одеської міської ради відсутня інформація стосовного організацій, які здійснюють діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, оскільки облік такої інформації законами України не передбачений.

РАЗОМ З ЦИМ:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Зі всіх відповідей від Державних установ ствержується, що обєктом оподаткування є саме - ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА!!!

Згідно діючого законодавства України, для знаходження - місцезнаходження ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ повинен бути - кадастровий номер, або поштова адреса, що присвоєна будовам(місцьвиконкомом), які є на цій земельній ділянці.

Одеська міська рада прийняла рішення №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік)

В цьому Переліку, відсутні:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману, це КОРРУПЦІЙНІ ДІЇ.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), ЩО ДОЗВОЛЯЄ ВИМАГАТИ ЛЮБІ КОШТИ В ТАК ЗВАНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ - КОРРУПЦІЯ

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є приводом корупції.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи була проведена перевірка корупційних звязків в звязку з крадіжкою та шахрайством Одеською міською радою, в частині приховування податків та вимогою незаконих плат по рішенням №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси» та № 1251-VI від 20.09.2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі» ?

З повагою,

Игорь

Ключко Олександр Михайлович, Міністерство інфраструктури України

1 Attachment

Доброго дня!

Для шановного панства, яке мабуть не вчило діюче Законодавство, та всіма засобами підтримує його порушення, повторюємо:

В рішенні Одеської міської ради №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік) ВІДСУТНІ:

- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману.

Адреса обєкту встановлюється тільки рішенням Одеського місцьвиконкому, що підтвержується ДОВІДКОЮ. В Переліку взагалі відсутні АДРЕСИ.

По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні Рішення місцьвиконкому, про присвоєння АДРЕС, та ДОВІДКИ при прийнятті Переліку не надавались, та не запрашувались!!!

По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні КАДАСТРОВІ НОМЕРИ(можете перевірити набрав кадастрову карту, або надіслав запит), відсутне формування земельної ділянки згідно 79 ст. земельного Законодавства.

- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)

Ми розраховуємо, що у Вас присутні робітники, які зможуть зайти на офіційний сайт, та своїми очами ПОБАЧИТИ.

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що є приводом корупції та приховування- крадіжка ПОДАТКІВ.

Знаючи, що по Переліку, проходе проплата податків, заключення договорів, підприємницька діяльність.

Є кадастрова карта України — з цілком відкритими даними про земельні ділянки.
Згідно законодавства - ЗУ "Про державний земельний кадастр" та постанову 1051,

Координати поворотних точок земельної ділянки виконують виключно сертифіковані інженери-землевпорядники, що зазначені у Державному реєстру інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт.

Кожна точка земної поверхні має свої широту, довготу і висоту. За допомогою спеціальних приладів можна як визначити координати будь-якої точки на поверхні Землі, так і винести в натуру одну або іншу точку, маючи її координати. По цим даним відбувається встановлення меж земельної ділянки.

Самостійно визначити координати поворотних точок земельної ділянки власник не може. Він зобов’язаний отримати згоду сусідів щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі. По завершенні процесу вони підпишуть акт про згоду з встановленими межами.

Межі земельної ділянки проходять між кутовими точками. Кожна з цих точок має свої координати. Ці дані геодезіст розробляє в програмі Excel, формує файл, який потім переноситься в тахеометр. Прилад встановлюється на земельній ділянці, і за допомогою супутникового оболаднання визначаються його координати. За допомогою відбивача встановлюється положення кожної кутової точки.
Поворотні точки закріплюються спеціально розробленими межовими знаками.

Відповідний підхід знайшов відображення у постанові Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 № 1117 «Про ідентифікацію об'єктів нерухомого майна для державної реєстрації прав на них».

От же згідно Закону "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянки Одеська міська рада повинна була зробити кадастровий план земельної ділянки, та внести його до державного земельного кадастру.
Це саме підтвержує ст.79 Земельного законодавства.

Враховуючи відповідь, та вищезазначене, нами і запитувалось - НАДАТИ КАДАСТРОВІ НОМЕРИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ЗГІДНО ПЕРЕЛІКУ!!!

Так звані Схеми на які робе наголос Одеська міська рада, не зазначені в жодному діючому законодавстві, от же нам цікаво, зі ссилкою на законодавство, звідки вони взагалі це взяли?

Також особливо зазначимо, що:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Враховуючи, що так зване КП "Одестранспарксервіс" у Одесі порушуючи Антимонопольне законодавство, самостійно не єксплатує жодної земельної ділянки, на балансі в нього крім основних засобів за адресою: вул.Ак.Глушка, 16, взагалі відсутне майно, земельні ділянки йому не передавалися, то згідно Законодавства, Одеська міська рада, повинна в вишезазначений Перелік, внести:
осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності саме на даній ділянці, та які на цей час їх і єксплотують!!

Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же вигаданою адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є КОРРУПЦІЙНИМИ ДІЯМИ.

Для перевірки належного оподаткування, постають питання:

1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?
4) НАДАТИ координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, згідно ПЕРЕЛІКУ?
5) НАДАТИ номери межових знаків, з яких співробітники Одеської міської ради розрахували координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, згідно ПЕРЕЛІКУ?

З повагою,

Игорь