КП "ЯСКЕП "СІЛЬКОМСЕРВІС" Якушинецької сільської ради

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Маркорій Дмитро Миколайович згідно даних єдиного державного реєстру юридичних осіб станом на 04.01.19 р. значиться директором двох підприємств, СКЕП "Сількомсервіс" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ (код 37489170) та ДП "Сількомсервіс" КП "СКЕП "Сількомсервіс" (код 42368365 ), однак, на офіційному сайті НАЗК є лише декларація подана перед звільненням з Якушинецької сільської ради проте відсутні декларації про доходи вказаної особи, що мали б бути подані при укладенні контракту з керівником комунального та дочірнього підприємтсва. Прошу повідомити причини неподання декларації Маркорієм Дмитром Миколайовичем після укладення контракту з вказаною особою як керівником комунального та дочірнього підприємтсв та чи подавалось відповідне повідомлення до НАЗК про причини такого неподання.

2) Прошу надати інформацію про суму виплачених коштів за рахунок бюджету громади та коштів комунальних підприємств (заробітної плати з урахуванням усіх надбавок, премій, допомоги на оздоровлення тощо) Маркорію Дмитру Миколайовичу як керівнику КП "СКЕП Сількомсервіс" та ДП "КП СКЕП Сількомсервіс" протягом 2018-2019 р.р. та вказати джерело даних виплат. Також надати електронний варіант положення про преміювання КП "СКЕП Сількомсервіс" що діяло станом на 31.12.18 р. та положення про преміювання працівників комунальних підприємств, якщо преміювання здійснювалось сільською радою.

3) Надати штатний розпис КП "СКЕП Сількомсервіс" та ДП "КП СКЕП Сількомсервіс" станом на 31.12.18 р.

4) Повідомити суму коштів за яку придбано спецтехніку - автомобіль - автовишку, який перебуває у користуванні даного комунального підприємства або сільської ради та надати інформацію про підстави такого користування. Надати посилання на електронний майданчик публічних закупівель на якому здійснено закупівлю даного транспортного засобу у разі здійснення закупівлі шляхом проведення публічних закупівель.

5) Надати кількість використаного у 2018 році бензину (або іншого виду палива) що використано керівником або іншими працівниками (майстром, заступником керівника тощо) для службових поїздок.

6) Повідомити найменування, ПІБ усіх користувачів (орендарів, балансоутримувачів) будівлі бувшої котельні яка розташована по вулиці Зарічній (Рибкомбінат) та перебуває у комунальній власності територіальної громади. У разі відчуження в цілому будівлі або її частини надати інформацію про дату та вартість відчуження, а також ПІБ або найменування покупця.

7) Прошу повідомити суму коштів отриманих у 2018 році сільською радою або іншими підприємствами комунальної форми власності даної сільської ради в якості добровільних внесків родичами померших при проведення захоронень на території кладовища, що розташоване в с. Якушинці та на підставі якого документу вноситься дана плата.

8) Надати інформацію про будівлі, які перебувають на балансі та/або в іншій формі користування у СКЕП "Сількомсервіс" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ (код 37489170) та ДП "Сількомсервіс" КП "СКЕП "Сількомсервіс" (код 42368365 )

9) Надати кількість повідомлень про нову/діючу державну допомогу суб'єктам господарювання, що подавались Якушинецькою сільською радою протягом 2017-2018 р. до Антимонопольного комітету України.

10) Надати перелік майна територіальної громади, яке станом на 04.01.18 р. перебуває в оренді із зазначенням найменування, ПІБ орендарів та розміру орендної плати.

З повагою, житель територіальної громади с. Якушинці

Сергій

Вінницька РДА,

1 Attachment

--
З повагою,
Вінницька районна державна адміністрація
___________________________________________
21016, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 17,тел. 67-01-93