Кошторис ЗОШ №8

Ірина Зіньковець

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно вимог Порядку організації харчування дітей у
навчальних та оздоровчих закладах №242/329 від 01.06.2005р. організація діяльності шкільного буфету належить до компетенції керівництва закладу освіти.

Як будь-яка інша господарська діяльність, торгівля в шкільному буфеті передбачає витрачання коштів:
- на придбання сировини для випічки (або готової продукції, яка реалізується через буфет у незміненому стані);
- на оплату праці робітників, що зайняті у процесі випікання;
- на оплату комунальних платежів, пов"язаних з цим процесом.

Як і будь-яка інша господарська діяльність, торгівля у шкільному буфеті передбачає щоденне надходження готівкової виручки від продажу.

Різниця між сумою виручки і сумою витрат складає суму доходу (або збитку) від роботи шкільного буфету.

На підставі викладеного вище, прошу надати роз"яснення:

1) чому в кошторисі Шосткинської ЗОШ №8 за 2017-2018рр. в розділі "Надходження" не відображені доходи від торгівлі в шкільному буфеті, які мають бути включені до складу статті "Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності (код бюджетної класифікації 25010200)?

2) чому в кошторисі Шосткинської ЗОШ №8 за 2017-2018рр. в розділі "Видатки" не відображені витрати на придбання сировини для випічки, що реалізується через шкільний буфет?

3) Хто є безпосереднім отримувачем доходу від здійснення торгівельної діяльності через шкільний буфет Шосткинської ЗОШ №8 і яким чином і кому цей суб"єкт господарювання звітує за отримані доходи, як декларує і оподатковує їх?

З повагою,

Ірина Зіньковець

Исполком Шостка, Шосткинська міська рада

1 Attachment