Кошторис ДНЗ №457

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ганна Добровольська, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Ганна Добровольська

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати: 1) копію «бюджетного запиту» (Клопотання) з розрахунками ДНЗ № 457 на 2017/2018 рр - м.Київ, вул. Чигоріна 61 за підписом керівника закладу.
2) копію кошторису видатків на 2018р.
3) копію розрахунків до кошторису видатків ДНЗ №457 за 2018р.
4) Детальну інформацію щодо придбаних предметів за рахунок загального фонду бюджету по ДНЗ № 457 за 2018 рік (КЕКВ 2210, 2220, 2240)
5) Детальну інформацію по капітальним видаткам по ДНЗ №457 за 2018 рік (КЕКВ 3110, 3130, 3132...)
6) Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 457 на проведення ремонтних робіт в ДНЗ №457 м. Києва (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби на 2018 рік.

З повагою,

Ганна Добровольська

Київська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Організаційний відділ,

1 Attachment

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації,

1 Attachment

Надсилаємо вам лист у прикріпленому файлі.

Звертаємо вашу увагу, що лист підписаний ЕЦП.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Сектор управління персоналом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської РДА,

1 Attachment

--

Сектор управління персоналом
т. 253-74-05

Ганна Добровольська

Доброго дня!
На мій запит щодо кошторису та переліку товарно-матеріальних цінностей для потреб ЗДО №457 я одержала відповідь з копіями звернень від директора закладу. Прошу пояснити, яким чином розраховується необхідна до забезпечення кількість канцелярьских товарів для вихованців цього закладу. Наприклад, цей заклад виховує 80 дітей, згідно наданим мені документам, було видано 28 фарб для малювання, 28 шт альбомів і так далі, але в кількості 28 шт. Яким чином розподіляється така кількість на 80 вихованців?
Прошу зазначити норми розподілу та/або розрахунку використання туалетного паперу та мила на 1 дитину на 1 навчальний рік, тобто 9 місяців. В наданому документі зазначено 144 шт туалетного паперу на весь заклад на 2018 рік.
Дякую.

З повагою,

Ганна Добровольська

Сектор управління персоналом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської РДА,

1 Attachment

--

Сектор управління персоналом
т. 253-74-05