Корупційні звязки у місцевих радах України

Доброго дня!

В звязку з тим, що наша організація не одноразово зверталася по фактам протизаконних дій Одеської міської ради в частині паркування, стоянки та Рішень міської ради, що відносяться до цієї сфери.
Не одноразово, роз’яснювали та запитували по поводу незаконно та порушующих законодавство сплачених податків, поборів та платежів.

Адреса індивідуалізує предмет (земельна ділянка може мати кадастровий номер) на якій проводиться господарська діяльність з паркування у цивільних та господарських відносинах.
Підтверженням, законості Адреси, є Адресна довідка
У Рішеннях міських рад по всій Україні присутні вигадані адреси, що не мають ніякого підтвердження….
Як приклад: Рішення Одеської міської ради №5286-УІ від 27.08.2014 року(Перелік)
https://omr.gov.ua/ru/acts/council/62639/
МІСЬКІ РАДИ УКРАЇНИ ШАХРАЙСКИ БЕЗ ВСТАНОВЛЕННОЇ ЗАКОНОДАВСТВОМ - АДРЕСИ та КАДАСТРОВИХ НОМЕРІВ - крадуть гроші та обманюють жителів міст нашої Держави... В ТОМУ РАХУНКУ І ПОДАТКИ.
От же оподаткування паркувальним збором у містах України йде з вигаданих міськими радами та не сформованих згідно 79 ст Земельного кодексу земельних ділянок, що підпадає під корупційне законодавство.
Вигадані адреси використовуються в Рішеннях міської ради, як приклад у так званих Переліках земельних ділянок виделених під паркування взагалі по всій Україні. Зазначим, що, адреса є істотною умовою договору за вказівкою закону.
У Договорах на обслуговування паркувальних майданчиків, зазначаються вигадані адреси, що не дають змоги громадянам України ідентифікувати саме ці майданчики.
Звернувшись у вересні 2018 року до суду: Справа № 1540/4632/18, про визнання нечинним та скасуванню Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса» з додатками, ми отримали 27 серпня 2019 року Постанову суду: «про визнання протиправним та нечинним Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса», що вступило в силу з моменту підпису суддями 2 вересня 2019 року.
Згідно з рішенням суду, міська рада з допомогою податкової на протязі більш ніж 8 років з 20 вересня 2011 року, незаконно вимагала та знімала з громадян та юридичних осіб міста кошти паркувального сбору.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- Скільки саме коштів паркувального сбору, незаконно було сплачено фізичними та юридичними лицями з дня прийняття Рішення Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса».
- Як перевірялися органами державної влади, Державної фіскальної служби, поліції, Служби Безпеки та Прокуратури законність сплачуваних коштів паркувального сбору з 2011 року по Рішенню Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса»
- Як саме держава буде компенсувати всі незаконно сплачені кошти паркувального сбору з 2011 року по Рішенню Одеської міської ради № 1251 – VI від 20 вересня 2011 року «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м.Одеса»

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ВИМАГАЕМО ДАТИ ОКРЕМО ПО КОЖНОМУ

Направити на поштову адресу: 65033, м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а

З повагою,
Голова громадської організації "Корупція Стоп"

Француз Игор Вікторович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

:

³ - .. (12.09.2019)

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Доброго дня!

Питання задані саме Верховної раді, адже вона разом з Гарантом Конституції є захистом по створені Законів, які повинні захищати присічних громадян!

По-перше, вимога розпорядника поставити підпис і дату є незаконною, адже відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» це стосується тільки письмових запитів, тобто тих, що надіслані звичайною поштою, а не електронною.

По-друге, у запиті повністю вказане повне ім’я запитувача (прізвище, ім’я, по батькові).

От щодо зазначення контактної інформації (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку), то можу сказати, що в даному випадку розпорядник занадто буквально тлумачить вимогу зазначити її у самому тексті запиту. Адже саму адресу видно із отриманого повідомлення і розпорядник неодноразово надсилав на неї свою відповідь.

З цього приводу Уповноважений ВРУ з прав людини у своєму офіційному роз’ясненні зазначив (https://dostup.pravda.com.ua/news/public...), що «контактна інформація (поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку) необхідна для того, щоб розпорядник інформації мав змогу надіслати запитувачу відповідь на актуальну адресу, а також для зворотного зв’язку із запитувачем (наприклад, для уточнення запитуваної інформації, повідомлення про відправлення відповіді тощо)».

А отже, якщо розпорядник в отриманому електронному повідомленні бачить адресу, на яку він фактично може надіслати відповідь, то це можна розглядати як «зазначення контактної інформації у запиті» і дотримання формальних вимог до запиту, що передбачені статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З повагою,

Игорь

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

:

³ - (12.09.2019)

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Доброго дня!

Частина 5 статті 19 закону України "Про доступ до публічної інформації" включає в себе три пункти:
Стаття 19. Оформлення запитів на інформацію
5. Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Тому прошу Вас конкретизувати свою відповідь та вказати, на підставі не дотримання вимог якого саме пункту частини 5 статті 19 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" мені відмовлено в задоволенні запиту на інформацію.

Рекомендуємо Вам, ознайомитись з розгорнутим(здається,на 37 листів) тлумаченням законодавства в частині, що стосується публічної інформації та дотримання прав людини від Омбудсмена.
Прошу вас згадати, що ви, як особа, наділена владними повноваженнями, маєте дотримуватись законів України, а не порушувати їх, і надати мені запитувану інформацію, або направити запит до особ владних повноважень, які мають цю інформацію.
До речі, якщо ще раз відмовите, то відмову пишіть з дотриманням всіх вимог, що зазначені в ч.4 ст.22 ЗУ "Про доступ доступ до публічної інформації", будь ласка.
В разі ненадання відповіді я змушений буду звернутись до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини зі скаргою.

З повагою,
Голова громадської організації "Корупція Стоп"
Француз Ігор Вікторович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

:

³ - .. (16.09.2019)

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]