Корупція. Знищення доказів. Дії держслужбовців НАЗК, ВРУ, Народних депутатів та спільників. =Вірастюк.Вибори.=ч.4.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Павло Теличко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Павло Теличко

ЗУ "Про запобігання корупції"
ЗУ "Про доступ до публічної інформації"

Оскільки в НАЗК досі не надали відповіді на журналістський запит, покриваючи ознаки ряду кримінальних/корупційних правопорушень - згідно ст.23 ч.1 звертаюсь до Вас.
Прошу розглянути запит по суті згідно вимог вказаних Законів та з урахуванням КПК; надати наявну інформацію та при потребі - перенаправити до належних розпорядників та компетентних органів, які мають в підслідності виявлені факти.

=Корупція. Знищення доказів. Дії держслужбовців НАЗК, ВРУ, Народних депутатів та спільників

23.07. мною було скеровано скаргу в НАЗК згідно вимог ЗУ №1700 https://dostup.pravda.com.ua/request/ch2... . Та замість належного реагування (реєстрації та розгляду по суті, розслідування) - невстановлені особи вдались до блокування ресурсу, на якому розміщена доказова база по виявлених ознаках кримінальних/корупційних правопорушень.
Тобто - дії, передбачені: КПК - ч.4 ст.100; ККУ - ч.2 ст.256, ст.171 та -вірогідно- ст.163 і 361.

Оскільки йдеться про ознаки корупційних правопорушень за участі Депутата ВРУ М.Тищенка та кандидата (нині - депутата) В.Вірастюка - припускаю, що повідомлення на вимогу ЗУ №1700 з апарату ВРУ - скерували саме до Вас.
Так, згідно виявленого фактажу https://www.htokrajnij.ga/2021/07/87-okr... - в діях виявлених та задокументованих осіб (організована група, що діє за попередньою змовою?) - проглядаються ознаки дій, передбачених цілим переліком статей ККУ. Зокрема - ст.14, 28157-160, 171 та ознаки корупційних/пов'язаних з корупцією правопорушень.
Окремої уваги вимагає заява депутата ВРУ Тищенка про сепаратизм (ст.109-111 ККУ). Інші заяви посадовців щодо вірогідних кримінальних порушень - вказані тут https://www.htokrajnij.ga/2021/04/87-okr... та частково виписані в запиті до фігурантів від 07.07 (нижче).
Подальші дії/бездіяльність працівника Апарату ВРУ Т.Пастушенка https://dostup.pravda.com.ua/request/vib... та неідентифікованого службовця з НАЗК https://dostup.pravda.com.ua/request/ch2... - можуть свідчити про намір службовців приховати виявлений фактаж . Вірогідно, має місце фактор неправомірної винагороди за дії/бездіяльність (ст.368, 369 ККУ).

Факт блокування інформаційного ресурсу - одразу після заяви про корупцію - розглядаю як реакцію неідентифікованого посадовця НАЗК. Вірогідна мета - уникнути відповідальності; остаточно поховати ознаки корупції в діях Народних депутатів ВРУ та їхніх спільників.

Отже, з метою виявлення справжніх мотивів у діях вказаних держслужбовців, депутатів та окресленої групи осіб (спільники); виявлення зловмисників, що спричинитись до блокування ресурсу "Хто крайній, га?!" (знищення доказової бази); відновлення роботи ресурсу в повному обсязі - прошу:
1. Зареєструвати дане повідомлення у відповідності до вимог ЗУ №1700.
2. Надати документальне підтвердження реєстрації.
3. Здійснити перевірку/розслідування у відповідності до вимог ЗУ.
4. Належно розслідувати дії окерсленої групи осіб по зміні (фальсифікації) результатів народного волевиявлення.
5. Виявити осіб, що спричинились до блокування вказаного інформаційного ресурсу, виявити головні мотиви, бенефіціарів; притягнути до відповідальності.
6. Поінформувати про хід та результати - у визначені ЗУ строки.
7. Відновити роботу ресурсу https://www.htokrajnij.ga/ в повному обсязі.

=На вимогу ЗУ "Про доступ до публічної інформації" - прошу:
а) Зареєструвати даний запит у відповідності до вимог ЗУ №2939-VI.
б) Надати документальне підтвердження реєстрації.
в) Надати інформацію: Т.Пастушенко (інші працівники Апарату ВРУ) направляли до Вашого відомства мій запит від 09.07 з повідомленням на вимогу ч.6 ст.53 ЗУ№ 1700? (дата, №вх.док.)
г) Отримували Ви з інших джерел інформацію по викладеному фактажу?
д) Кому підслідні справи по окресленому переліку статей ККУ та інші дії, виявлені й задокументовані - як у матеріялах наданих публікацій, так - ув офіційному листуванні з працівниками НАЗК та ВРУ?
е) Які дії за виявленим фактажем були/будуть здійснені на вимогу ст.214 КПК?

Якщо Ваше відомство не має в підслідності виявлених обставин - прошу згідно ст.22 ч.3 перенаправити даний запит до відповідних компетентних органів, надаючи копію перенаправлення.

Запитувану інформацію та підтверджуючі документи прошу надати в 5-денний, передбачений ЗУ термін.

Допоки триває розслідування та відновлюють роботу ресурсу https://www.htokrajnij.ga/ - інформація буде виставлена на альтернативних майданчиках - про що повідомлю згодом - у коментарі.

З повагою,
Павло Теличко, журналіст.
30.07.21

Павло Теличко

Керівнику Київської обласної прокуратури
Олексієві Хоменку

ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
ЗУ "Про запобігання корупції".

=щодо ознак СИСТЕМНОГО покривання кримінальних та корупційних правопорушень

На мій запит від 30.07.21 про ознаки ряду кримінальних/корупційних правопорушень - відповіді НЕ надано дотепер. Це може свідчити про покривання (участь у корупційній змові) - співробітників Вашого відомства. Сподіваюсь, що це не відповідає дійсності: Ваші підлеглі - готують докладну відповідь згідно вимог ЗУ №1700. Водночас - ЗУ №№2939-VI виставляє конкретні часові рамки (що були порушені). Тому змушений оформити даний запит-скаргу. Нагадаю:

=І. На запит від 30.07.21 https://dostup.pravda.com.ua/request/kor... (отриманий адресатом) - відповіді дотепер НЕ надано.

=ІІ. На запит-повідомлення про корупцію в НАЗК https://dostup.pravda.com.ua/request/ch2... - надійшов документ, що містить завідома неправдиву інформацію https://dostup.pravda.com.ua/request/ch2.... Так, подана 23.07.21 скарга містить докладний перелік порушень (які НЕ було відпрацьовано), запитує ряд документів (які НЕ було надано). До того ж - ЗУ №1700 вимагає докладно інформувати викривача про хід та результати розслідувань/проваджень, надаючи відповідні документи (чого зроблено НЕ було). Оформлені запити навіть НЕ вносили до системи документообігу ("б/н" - вказано в документі, що не містить мокрого підпису, а цифровий - не піддається верифікації).
З огляду на викладене - припускаю, що ЖОДНИХ дій на вимгу ЗУ№1700, ст.214 КПК, ЗУ№2939-VI здійснено НЕ було, а наданий "документ" із завідома-неправдивою інформацією - вірогідно - підробка (ст.366 ККУ). Тобто - що працівники НАЗК намагаються покривати ознаки корупції, кримінальних злочинів, перешкоджаючи в здійсненні професійної діяльності журналіста.

=ІІІ. На низку запитів у ВРУ (зокрема - до конкретних, вказаних Народних депутатів) - працівник апарату ВРУ Т.Пастушенко - спершу подав неправомірну відмову в наданні інформації, на скаргу - частково виконав вимоги ЗУ, на повторну скаргу - знову надав неправомірну відмову (особисто розглядаючи скарги на власні дії - що заборонено). Вимогу ч.6 ст.53 ЗУ №1700 посадовець - як виглядає - НЕ виконав.
Із нацполіції та ЦВК надійшли розлогі листи, що НЕ містять ані запитуваної інформації, ні перенаправлень, ні інформації про дії, вчинені згідно службових обов'язків. На скаргу про неправомірну відмову https://dostup.pravda.com.ua/request/vib..., що містить докладний перелік порушень у діях Т.Пастушенка - ЦВК відповіді НЕ надала.

=IV. Після направлення скарг від 23.07.21 у НАЗК та ЦВК - роботу інформаційного ресурсу www.htokrajnij.ga було заблоковано невідомими зловмисниками. Зважаючи на час і обставини - припускаю, що до вчиненого причетні (прямо чи опосередковано) - службовці вказаних інстанцій. Діяли вони - безпосередньо чи повідомили фігурантів публікацій (що мають значний фінансовий ресурс і можуть найняти виконавців правопорушенння) - повинно з'ясувати слідство. Та очевидно: знищивши доказову базу, - держслужбовці отримують шанс назвати мої повідомлення - "безпідставними". Та уникнути відповідальності як для себе, так - для фігурантів публікацій (дії яких - де-факто покривали). Розглядаю це - як мотив.

З огляду на викладене - прошу розглянути дане повідомлення згідно вимог ЗУ №1700, ст.214 КПК, "Інструкції з організації реагування на заяви і повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події" №443/34726 та ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
а) Зареєструвати даний документ у відповідності до вищеперелічених нормативних актів.
б) Надати завірені згідно вимог ЗУ фотокопії даного та попереднього (від 30.07) документів, що підтверджують реєстрацію.
в) У 5-денний, передбачений ЗУ термін - надати інформацію та документи згідно вимог попереднього та даного запитів, а також - копії перенаправлень (якщо Ви не володієте тою чи іншою інформацією; не наділені службовими повноваженнями для належного реагування).
г) Надати докладну інформацію про хід та результати адміністративних, дисциплінарних, антикорупційних, кримінальних проваджень, що були/будуть здійснені за виявленим фактажем - окремо, в передбачений ЗУ термін.

Зокрема - потрібна наступна інформація та документи:

1. Про особу, що відповідає за прийом, реєстрацію, надання відповідей на запити згідно ЗУ №1700 та ЗУ №2939-VI (ПІБ, посада, звання). Причини ненадання відповіді на запит від 30.07, вжиті заходи для унеможливлення таких ситуацій надалі.

2. Про виявлення зловмисників, причетних до спроби знищення доказової бази шляхом блокування інформаційного ресурсу "Хто крайній, га?!": хто вони; чим/ким мотивовані; як пов'язані з держслужбовцями вказаних відомств і фігурантами публікацій.

3. Про особу (ПІБ, посада, звання), що відповідає за прийом і реєстрацію вх.док. у НАЗК; виявлення особи автора анонімних відписок (ПІБ, посада, звання); підтвердження юридичної сили наданого (від 04.08.21) документу. Виявлення відповідальних за внесення завідома-неправдивої інформації в офіційні документи (або ж - підробку документів). Причини неналежного реагування НАЗК, вжиті заходи для унеможливлення таких ситуацій надалі.

4. Докладну інформацію про відповідальність, яку поніс/понесе працівник Апарату ВРУ Т.Пастушенко; відомство, ПІБ особи, що мала б розглядати скарги на його бездіяльність; копії перенаправлень.

5. Інформацію про посадовців ЦВК, відповідальних за надання відповіді на запит (хто персонально відповідає за надання неточної, відповіді не по суті запиту; не надання відповіді на запит-скаргу https://dostup.pravda.com.ua/request/vib...).

6. Інформацію про зв'язок посадовців зазначених установ - із фігурантами публікацій: перевірка контактів, отримання неправомірної винагороди / фактів тиску з боку вищого керівництва на виявлених держслужбовців, причетність до блокування вказаного інформаційного ресурсу.

Підсумовую. Потрібна як інформація про те, чи надходив до Вас вищевказаний фактаж (на вимогу ЗУ№1700); так - ДОКЛАДНА інформація про здійснені (ким, коли) розслідування за виявленим у публікаціях та запитах/відповідях фактажем; понесену відповідальність (ким, яку саме). Тобто - інформацію та підтверджуючі документи про хід та результати дисциплінарних, антикорупційних, кримінальних проваджень. Як викривач -згідно ЗУ№1700- я маю право на отримання ПОВНОГО об’єму інформації.

Нагадую: "Інструкція" №443/34726 ЗОБОВ'ЯЗУЄ реєструвати, вносити в ЄРДР та розглядати по суті УСІ повідомлення про кримінальні/корупційні правопорушення. До цього також зобов’язує ЗУ№1700 і ст.214 КПК. Чи виконані відповідні норми - сподіваюсь довідатися з наданої інформації та документів. Наполегливо прошу: уникайте "творів на вільну тему" - відповідь має бути чіткою, поданою згідно вимог запитів, вказууючи пп. Це важливо для уникнення різночитань - у публікаціях прагну чітко подати позицію офіційних установ.

Листування з ВРУ, ЦВК - тут https://dostup.pravda.com.ua/request/vib...
Листування з НАЗК - тут https://dostup.pravda.com.ua/request/ch2...
Веб-архів публікації - тут https://archive.ph/xqWrk.

PS. Сподіваюсь, що співробітники Вашого відомства - не причетні до виявлених обставин, відсутність відповіді - прикра випадковість, - а тому - очікую невідкладної відповіді, що містила б повний пакет запитуваної інформації та документів, створена згідно вимог запиті (з вказанням пп., копіями документів, перенаправлень, описом додатків).
Нагадую, що усе викладене - не вирок чи істина, - лиш оціночні судження журналіста. Офіційні висновки сподіваюсь отримати від Вас та інших уповноважених структур.

З повагою,
Павло Теличко, журналіст.
17.08.21.

Доценко О.С., Прокуратура Київської області

1 Attachment

Доценко О.С., Прокуратура Київської області

1 Attachment

Відділ документального забезпечення, Прокуратура Київської області

2 Attachments

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ,

1 Attachment

Поштова скринька ЦВК,

1 Attachment

Прокуратура Київської області

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Павло Теличко

ВО начальника
відділу організації прийому громадян,
розгляду звернень та запитів
Л.Григоренко

Шановна Ліліє Юріївно!

Дякую за розлоге повідомлення від 06.09 https://dostup.pravda.com.ua/request/kor... про те, що документи від 30.07 та 17.08.21, перенаправлені до Вас із Прокуратури області - зареєстровані та взяті в роботу. Сподіваюсь, розгляд викладених обставин по суті, здійснений під Вашим контролем - забезпечить справедливі висновки. Цього очікую не лиш я, мої читачі, але й народ України (адже справа має суспільний резонанс).
Переконаний: прецедент, де чиновник чи політик несе відповідальність за свої дії/бездіяльність - змусить інших посадових осіб і політиків - відповідальніше ставитися до виконання своїх службових обов'язків. Це допоможе відновити довіру народу України - до правоохоронної систдеми, демократичних процесів. Заохотить більш сміливо висловлюватися, інформувати компетентні органи про виявлені порушення. Що в свою чергу - допоможе подолати вірус корупції.

З повагою й побажанням успіхів у роботі,
Павло Теличко, журналіст.
08.09.21.

Відділ документального забезпечення, Прокуратура Київської області

1 Attachment

Прокуратура Київської області

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Прокуратура Київської області

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Прокуратура Київської області

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]