Корекційно-розвиткові заняття для осіб з ООП на педпатронажі

Марина Котлярова

Добрий день!

Відповідно до абзаців 1,2 п.7 розділу І Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти керівник закладу освіти, в якому організовано індивідуальну форму здобуття освіти, забезпечує реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти шляхом розроблення індивідуальних навчальних планів та індивідуальних програм розвитку. Обов’язковою складовою індивідуальних навчальних планів в частині тижневого навантаження осіб з особливими освітніми потребами є проведення корекційно-розвиткових занять.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформаці прошу надати законодавчо-врегульований механізм реалізації права осіб з особливими освітніми потребами, які перебувають на педагогічному патронажі, на отримання корекційно-розвиткових послуг, а саме:
1. Надати норму закону, за якою визначається, хто саме має право або зобов’язаний надавати корекційно-розвиткові послуги особам з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту за індивідуальною формою на педагогічному патронажі.
2. Надати законодавчо-врегульований механізм обчислення тижневого навантаження із врахуванням корекційно-розвиткових годин осіб з особливими освітніми потребами, які перебувають на педагогічному патронажі.

З повагою

Марина Котлярова

Пошта МОН України, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

--

Наша електронна адреса

[email address]