Копію актів реагуання по скрзі ШЕ-9538734

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Валентина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

27.07 .2019р. на Урядову ГАРЯЧу ЛІНІю 1545 надійшла скарга ШЕ-9538734 що Майже не щодня автобус 14-го маршруту порушує графік руху. Так, автобус не вийшов за графіком о 14.45, при тому, що проїхав повз зупинки "Майдан ГЕроїв" і поїхав зовсім в іншому напрямку. Скільки ще управління транспорту знущатиметься у такий спосіб над жителями? Чому не організовано заміну, чому не дотримується графік руху?
На підставі статей 1,13,19,20,24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу
Вас надати наступну інформацію (наступні документи):

1 Які саме ВЖИТІ ВІДПОВІДНІ ЗАХОДИ ( Конкретно,Детально ) начальником управління транспорту та звязку Конельским Д.П, на скаргу ШЕ-9538734 яка ндйшла на на Урядову ГАРЯЧу ЛІНІю 1545

2) ) Копію актів реагуання по скрзі ШЕ-9538734
3) Копію усіх документів які складалися службовими особами управлінням транспорту та звязку по скарзі ШЕ-9538734
Відповідно до ст. 20 Закону, інформація має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання цього запиту.
Відповідно до ст. 24 Закону, відповідальність за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у
вчиненні таких порушень, а ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення передбачено накладення штрафу за неправомірну відмову
в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності.
З повагою Кравець Валентина Іванівна