Копія судового позову ГУ ДСНС України в Одеській області (справа №420/6105/18)

Андрій Вірастюк

Доброго дня!

У відповідь на мій запит від 16 січня 2019 ГУ ДСНС України в Одеській області направила мені фактично відмову в доступі до запитуваної інформації — копія відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 знаходиться за постійною веб-адресою: https://dostup.pravda.com.ua/request/akt...

При цьому:

1.) ГУ ДСНС України в Одеській області не навело доказів відправлення запитуваної інформації — в тексті відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 йде мова про якісь «скріншоти», проте подібні матеріали (документи) не відображені в додатку до відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 та не надані.

2.) ГУ ДСНС України в Одеській області без проблем відправило на електронну пошту, вказану у моєму запиті від 16 січня 2019, необґрунтовану відмову в наданні електронних версій запитуваних документів, при цьому, навіть, не намагаючись повторити відправлення (електронних) копій запитуваних документів.

3.) Службові особи ГУ ДСНС України в Одеській області перевищили свої повноваження, на власний розсуд визначаючи «ефективність форми передачі інформації».

ГУ ДСНС України в Одеській області в своїй діяльності має керуватися Конституцією та Законами України. Так, відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Проте, ГУ ДСНС України в Одеській області не лише порушило строки надання запитуваної інформації, але й безпідставно заблокувало мені доступ до інформації, яка є публічною та становить суспільний інтерес.

4.) Службові особи ГУ ДСНС України в Одеській області порушили положення Закону України «Про доступ до публічної інформації», виставивши мені рахунок №1 від 08.02.2019 на суму 41 грн. 70 коп. за отримання запитуваної інформації.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

У підпункті 12.4. пункту 12 Постанови №10 від 29.09.2016 Пленуму Вищого адміністративного суду України вказано, що відповідно до пункту 3 частини першої статті 22 Закону № 2939-VI розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту у випадку, коли особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком. Із наведеного положення випливає, що відмова у задоволенні запиту на цій підставі можлива лише за наявності одночасно двох обставин: встановлення розпорядником інформації розміру плати за копіювання або друк, повідомлення розпорядником інформації запитувачу інформації про розмір та способи сплати фактичних витрат на копіювання та/або друк запитаної інформації.я

В своєму запиті від 16 січня 2019 я запитував електронні копії документів, а запитувана мною інформація становить суспільний інтерес.

Відповідно до статті 34 Конституції України, кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір.

У підпункті 6.4. пункту 6 Постанови №10 від 29.09.2016 Пленуму Вищого адміністративного суду України вказано, що перелік видів інформації, що може бути предметом суспільного інтересу, не є вичерпним і з огляду на характер суспільно необхідної інформації законодавство не надає вичерпного визначення цього поняття, а інформація може вважатись суспільно необхідною, якщо її поширення сприяє: 2) з'ясуванню та розумінню причин, які лежать в основі рішень, які приймає державний орган, орган місцевого самоврядування, його службова чи посадова особа; 3) посиленню підзвітності і підконтрольності влади суспільству загалом, у тому числі шляхом забезпечення прозорості процесу підготовки і прийняття владних рішень; 7) виявленню ризиків для здоров'я людей, для громадської безпеки і порядку, запобігання їм та їх наслідкам; 11) викриттю недоліків у діяльності органів публічної влади, їхніх працівників; 12) виявленню порушень прав людини, зловживання владою, корупційних правопорушень, неетичної поведінки публічних службовців, невиконання (чи неналежного, недбалого виконання) ними своїх обов'язків, дискримінації за будь-якою ознакою; 15) виявленню фактів введення громадськості в оману.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.) Копію судового позову, направленого до Одеського окружного адміністративного суду — справа №420/6105/18, http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7...

З повагою,

Андрій Вірастюк

Електронні звернення громадян, Державна служба України з надзвичайних ситуацій

1 Attachment

----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Андрій Вірастюк" <[FOI #45963 email]>
Кому: "FOI requests at Державна служба України з надзвичайних ��итуацій" <[Державна служба України з надзвичайних ситуацій request email]>
Надіслано: Вівторок, 12 Лютий 2019 р 12:19:26
Тема: Інформаційний запит - Копія судового позову ГУ ДСНС України в Одеській області (справа №420/6105/18)

Доброго дня!

У відповідь на мій запит від 16 січня 2019 ГУ ДСНС України в Одеській області направила мені фактично відмову в доступі до запитуваної інформації — копія відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 знаходиться за постійною веб-адресою: https://dostup.pravda.com.ua/request/akt...

При цьому:

1.) ГУ ДСНС України в Одеській області не навело доказів відправлення запитуваної інформації — в тексті відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 йде мова про якісь «скріншоти», проте подібні матеріали (документи) не відображені в додатку до відповіді вих. №4-ЗПІ/05-26/09 від 08.02.2019 та не надані.

2.) ГУ ДСНС України в Одеській області без проблем відправило на електронну пошту, вказану у моєму запиті від 16 січня 2019, необґрунтовану відмову в наданні електронних версій запитуваних документів, при цьому, навіть, не намагаючись повторити відправлення (електронних) копій запитуваних документів.

3.) Службові особи ГУ ДСНС України в Одеській області перевищили свої повноваження, на власний розсуд визначаючи «ефективність форми передачі інформації».

ГУ ДСНС України в Одеській області в своїй діяльності має керуватися Конституцією та Законами України. Так, відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Проте, ГУ ДСНС України в Одеській області не лише порушило строки надання запитуваної інформації, але й безпідставно заблокувало мені доступ до інформації, яка є публічною та становить суспільний інтерес.

4.) Службові особи ГУ ДСНС України в Одеській області порушили положення Закону України «Про доступ до публічної інформації», виставивши мені рахунок №1 від 08.02.2019 на суму 41 грн. 70 коп. за отримання запитуваної інформації.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

У підпункті 12.4. пункту 12 Постанови №10 від 29.09.2016 Пленуму Вищого адміністративного суду України вказано, що відповідно до пункту 3 частини першої статті 22 Закону № 2939-VI розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту у випадку, коли особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком. Із наведеного положення випливає, що відмова у задоволенні запиту на цій підставі можлива лише за наявності одночасно двох обставин: встановлення розпорядником інформації розміру плати за копіювання або друк, повідомлення розпорядником інформації запитувачу інформації про розмір та способи сплати фактичних витрат на копіювання та/або друк запитаної інформації.я

В своєму запиті від 16 січня 2019 я запитував електронні копії документів, а запитувана мною інформація становить суспільний інтерес.

Відповідно до статті 34 Конституції України, кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір.

У підпункті 6.4. пункту 6 Постанови №10 від 29.09.2016 Пленуму Вищого адміністративного суду України вказано, що перелік видів інформації, що може бути предметом суспільного інтересу, не є вичерпним і з огляду на характер суспільно необхідної інформації законодавство не надає вичерпного визначення цього поняття, а інформація може вважатись суспільно необхідною, якщо її поширення сприяє: 2) з'ясуванню та розумінню причин, які лежать в основі рішень, які приймає державний орган, орган місцевого самоврядування, його службова чи посадова особа; 3) посиленню підзвітності і підконтрольності влади суспільству загалом, у тому числі шляхом забезпечення прозорості процесу підготовки і прийняття владних рішень; 7) виявленню ризиків для здоров'я людей, для громадської безпеки і порядку, запобігання їм та їх наслідкам; 11) викриттю недоліків у діяльності органів публічної влади, їхніх працівників; 12) виявленню порушень прав людини, зловживання владою, корупційних правопорушень, неетичної поведінки публічних службовців, невиконання (чи неналежного, недбалого виконання) ними своїх обов'язків, дискримінації за будь-якою ознакою; 15) виявленню фактів введення громадськості в оману.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.) Копію судового позову, направленого до Одеського окружного адміністративного суду — справа №420/6105/18, http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7...

З повагою,

Андрій Вірастюк

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

ГУ ДСНС України в Одеській області, Державна служба України з надзвичайних ситуацій

2 Attachments