конфлікт інтересів у Суркіса

Павло Шерман

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу повідомити, чи було вручено народному депутату Григорію Суркісу протокол про конфлікт інтресів, що склало НАЗК? https://nazk.gov.ua/uk/novyny/konflikt-i...
- чи з’явився нардеп на виклики НАЗК?
- чи скеровано протокол до суду?
- яких заходів вживає НАЗК з метою притягнення нардепа до відповідальності (щоб не спливли терміни)?
- у зв’язку з тим, що під час голосування за законопроект виявлено конфлік інтресів Суркіса Г., чи підлягає вказаний законопроект переголосуванню/ скасування? Яка взагалі процедура передбачена чинним законодавством, спрямована на припинення дії законодавчого акту, прийнятого за умов конфлікта інтересів?

З повагою,

Павло Шерман

Національне агентство з питань запобігання корупції

Згідно із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо. Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі Закону є її попередня фіксація. Тобто цей закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит її створювати.
Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням. Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Стаття 5. Вимоги до звернення: У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.

показати цитоване