Конфлікт інтересів Сазоненко Г.С.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Алина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи є конфлікт інтересів, коли близький родич (онук) вчитися в школі під керівництвом своєї бабусі, яка є у керівником комунального закладу загальної середньої освіти
Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка
( Адреса: провулок Івана Козловського, 3, Київ, 01024 Телефон: 044 253 0789) цієї ж школи?

Чи може впливатимуть на оцінки родича (онука) через безпосередньо своїх підлеглих, яким директор (бабуся) виписує грошові премії в кінці року вона не може?

В трудові зобов'язання директора Сазоненко Г.С. входить викладати хімію.

Чи може бабуся об'єктивно оцінювати знання з хімії свого родича (онука) у якого викладає?

З повагою,

Алина

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

-----Original Message-----
From: Алина [mailto:[FOI #61953 email]]
Sent: Thursday, January 30, 2020 11:30 AM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: Інформаційний запит - Конфлікт інтересів Сазоненко Г.С.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи є конфлікт інтересів, коли близький родич (онук) вчитися в школі під керівництвом своєї бабусі, яка є у керівником комунального закладу загальної середньої освіти Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка ( Адреса: провулок Івана Козловського, 3, Київ, 01024 Телефон: 044 253 0789) цієї ж школи?

Чи може впливатимуть на оцінки родича (онука) через безпосередньо своїх підлеглих, яким директор (бабуся) виписує грошові премії в кінці року вона не може?

В трудові зобов'язання директора Сазоненко Г.С. входить викладати хімію.

Чи може бабуся об'єктивно оцінювати знання з хімії свого родича (онука) у якого викладає?

З повагою,

Алина

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

-----Original Message-----
From: Алина [mailto:[FOI #61953 email]]
Sent: Thursday, January 30, 2020 11:30 AM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: Інформаційний запит - Конфлікт інтересів Сазоненко Г.С.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи є конфлікт інтересів, коли близький родич (онук) вчитися в школі під керівництвом своєї бабусі, яка є у керівником комунального закладу загальної середньої освіти Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка ( Адреса: провулок Івана Козловського, 3, Київ, 01024 Телефон: 044 253 0789) цієї ж школи?

Чи може впливатимуть на оцінки родича (онука) через безпосередньо своїх підлеглих, яким директор (бабуся) виписує грошові премії в кінці року вона не може?

В трудові зобов'язання директора Сазоненко Г.С. входить викладати хімію.

Чи може бабуся об'єктивно оцінювати знання з хімії свого родича (онука) у якого викладає?

З повагою,

Алина

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Доброго дня!

Оскільки запит надсилався в електронному вигляді, така відмова буде неправомірною. Вимоги статті 19 Закону Про доступ щодо зазначення дати і підпису запитувача стосуються виключно запитів, що подаються у письмовій формі. При цьому, відповідно до ч.3 цієї ж статті: Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Тобто, запит, надісланий електронною поштою не є за своєю формою "письмовим запитом" і має містити лише ім'я особи, її контакти та, власне, сам предмет запиту

З повагою,

Алина

Національне агентство з питань запобігання корупції

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Згідно із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі Закону є її попередня фіксація. Тобто цей закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит її створювати.
Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням.
Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
Стаття 5. Вимоги до звернення: У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим
файлом) з підписом у сканованому вигляді.
-----Original Message-----
From: Алина [mailto:[FOI #61953 email]]
Sent: Monday, February 3, 2020 12:01 PM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: RE: Інформаційний запит - Конфлікт інтересів Сазоненко Г.С.

Доброго дня!

Оскільки запит надсилався в електронному вигляді, така відмова буде неправомірною. Вимоги статті 19 Закону Про доступ щодо зазначення дати і підпису запитувача стосуються виключно запитів, що подаються у письмовій формі. При цьому, відповідно до ч.3 цієї ж статті: Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Тобто, запит, надісланий електронною поштою не є за своєю формою "письмовим запитом" і має містити лише ім'я особи, її контакти та, власне, сам предмет запиту

З повагою,

Алина

-----Original Message-----

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Національне агентство з питань запобігання корупції

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Згідно із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі Закону є її попередня фіксація. Тобто цей закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит її створювати.
Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням.
Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
Стаття 5. Вимоги до звернення: У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим
файлом) з підписом у сканованому вигляді.

-----Original Message-----
From: Алина [mailto:[FOI #61953 email]]
Sent: Monday, February 3, 2020 12:01 PM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: RE: Інформаційний запит - Конфлікт інтересів Сазоненко Г.С.

Доброго дня!

Оскільки запит надсилався в електронному вигляді, така відмова буде неправомірною. Вимоги статті 19 Закону Про доступ щодо зазначення дати і підпису запитувача стосуються виключно запитів, що подаються у письмовій формі. При цьому, відповідно до ч.3 цієї ж статті: Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Тобто, запит, надісланий електронною поштою не є за своєю формою "письмовим запитом" і має містити лише ім'я особи, її контакти та, власне, сам предмет запиту

З повагою,

Алина

-----Original Message-----

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

-------------------------------------------------------------------

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване