Комунальні послуги

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тамара Лозова, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Тамара Лозова

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
На основі яких законів комунальні компанії заганяють своїх споживачів у касту платників комісії за комунальні послуги до російських банків? Сьогодні нас прагнуть загнати до стада тупих вівців, які свідомо чи ні підтримують російський бізнес. Ми всі є споживачами. Здавалося б, плати за комунальні послуги і не задумуйся. Але я бачу, що рахунок ТОВ "ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС", на який я мушу перераховувати кошти за гарячу воду та теплопостачання, знаходиться у Альфа-банку. Альфа-Банк Україна - одна з найбільших банківських установ України, що належать приватній російській фінансовій групі "Альфа-Груп". Російській. Яка платить податки до російського бюджету і підтримує російську економіку, незалежно від того, в яких країнах розміщені її "доньки".
ТОВ "ТЕПЛОПОСТАЧСЕРВІС" пише мені:"Доводимо до вашого відома, що комісійний збір БАНКУ, який був знятий з Ваших платежів протягом березня-квітня, буде зараховано вам в оплату у червні 2018". ??????
Отже, саме так, з миру по нитці, підтримуються російські банки в Україні. Оплачуючи за непомірно високі тарифи, я мушу своїми комісійними ще й росбанк підтримувати? Ні, я цього не хочу!
Виникає колізія: якщо не платиш -- подаємо до суду. Якщо платиш -- підтримуєш російський банк, а я не бажаю цього робити.
Перевіряю інші платіжки. ТОВ "Ліко-Житлосервіс", якому ми платимо за так звану прибудинкову територію. Їх рахунок теж у Альфа-банку.
Отже, мої висновки:
1. Ми мусимо вимагати, аби всі компанії, які надають комунальні послуги, мали свої рахунки не в російських банках, інакше ми будемо мимоволі підтримувати російську економіку. Найкраще, коли ті рахунки будуть в державних банках.

З повагою,

Тамара Лозова

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Т. ЛОЗОВІЙ
[FOI #35775 email]

Шановна пані Тамаро!

За результатами опрацювання Вашого листа від 16.06.2018, що надійшов на електронну пошту Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, у межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно частини другої статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення та вчинити певні дії, тому не може бути розглянутий відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Одночасно інформуємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідно до частини першої статі 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Одночасно повідомляємо, що згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює свої повноваження шляхом прийняття рішень на засіданнях та видає в межах компетенції постанови і розпорядження обов’язкові до виконання.
Відповідно до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Ураховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
за адресою: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19 у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 15-45 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Одночасно повідомляємо, що електронне звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів України

показати цитоване