Кап.ремонт Алтестівського сільського клубу -акти, недоліки

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ірина Коновал, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Ірина Коновал

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно оприлюдненого договіру (1445 428,00 грн) по Держзакупівлям:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-0... прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) пункт 4.1 договору з ТОВ «ГЛОБАЛ МІТАЛ СТРОЙ» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-0...

2) форма КБ-3 (Довідка про вартість виконаних робіт) п.4,1 договору з ТОВ «ГЛОБАЛ МІТАЛ СТРОЙ» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-0...

3) копію акта з виявленими недоліками, п. 2.7 діючого договору про які була повідомлена сільська рада (відділ ЖКХ та голова особисто) в листопаді 2021 р. шляхом електроних повідомлень та відеофіксацій зі вказівкою, коли саме вони повинні були (бути) усунені .
4) Копію акта з фіксацієй дефектів (недоліків) і терміни їх усунення згідно п.2.7 договору( або інший документ з фіксацієй недоліків та строками їх усунення ),а саме:
2.7. У випадках виявлення недоліків, Сторонами складається акт, що фіксує дефекти (недоліки) і терміни їх усунення, для підписання якого Підрядник зобов'язаний забезпечити явку свого представника і документально підтвердити його повноваження протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання письмового повідомлення Замовника. У разі, якщо Підрядник не забезпечив явку свого представника у встановлений термін, вважається, що Підрядник визнав свою вину та приймає на себе виконання гарантійних зобов’язань, а Замовник має право скласти акт, що фіксує дефекти (недоліки) і встановити терміни, необхідні для усунення таких дефектів (недоліків), без участі представника Підрядника. Один примірник акту, що фіксує дефекти (недоліки) і встановлені терміни для їх усунення, передається Підряднику і стає обов'язковим для нього з моменту його надсилання. 2.8. Підрядник зобов’язаний за свій рахунок усунути недоліки (дефекти) в строки та в порядку, визначені в акті, про їх усунення повідомити Замовника.

Оскільки інформация має суспільний інтерес, прошу надати інформацію по кожному з пунктів в електронному вигляді (а саме у вигляді ЧІТКИХ сканкопій або посилання на офіційні джерела - сайт Нерубайської ОТГ або інші оф. джерела)

Дякую
З повагою,

Ірина Коновал

Ірина Коновал

Доброго дня!

Доброго дня!
2 червня 2022 мною був подан запит на отримання інформації - Кап.ремонт Алтестівського сільського клубу -акти, недоліки: https://dostup.pravda.com.ua/request/kap... провести
внутрішню перевірку для з’ясування, чому відповідь не приходить так довго та надати відповідь.
Згідно статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, термін надання відповіді вже пройшов
У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Ірина Коновал

Selska Rada, Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області

1 Attachment

вт, 21 июн. 2022 г. в 12:47, Ірина Коновал
<[1][FOI #102051 email]>:

Доброго дня!

Доброго дня!
2 червня 2022 мною був подан запит на отримання інформації - Кап.ремонт
Алтестівського сільського клубу -акти, недоліки:
[2]https://dostup.pravda.com.ua/request/kap...
провести
внутрішню перевірку для з’ясування, чому відповідь не приходить так
довго та надати відповідь.
Згідно  статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
термін надання відповіді вже пройшов
У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати
бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до
публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або
Омбудсмана.

З повагою,

Ірина Коновал

-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
цей запит.
[3][FOI #102051 email]

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. https://dostup.pravda.com.ua/request/kap...
3. mailto:[email address]