Інформація від КП "МІЦ" та ДС "1562" щодо заявки від 01.12.2016р. №6362279

Доброго дня шановне КП "Міський інформаційний центр"!

До вас 01.12.2016р. будо подано заявку до ДС "1562" за №6362279

Згідно правил благоустрою території міста Харкова п. 7.2.11.

"Для отримання Дозволу заявник або уповноважена ним особа подає державному адміністратору в приміщенні Єдиного дозвільного центру в місті Харкові (надалі - Єдиний дозвільний центр) заяву за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, до якої додаються:
.....
При проведенні аварійних робіт надається схема із зазначенням місця проведення таких робіт, виду робіт для нанесення Службою графічної інформації на Схему аварійних робіт, яка знаходиться у відкритому доступі для перегляду на сайті Харківської міської диспетчерської служби «1562» (далі - Служба «1562»)."

Відповідно до ст.10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ч.2 ст.34 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації»,
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, та відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, прошу надати мені публічну інформацію:

1)Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу)поданої схеми проведення аварійни х робіт із зазначенням місця проведення аварійних робіт за заявкою №6362279 від 01.12.2016р. яка значиться у Дозволі від 02.12.2016р. №5968-16; від 31.01.2017р. №362-17; від14.04.2017р. №1392-17; від 16.05.2017р. №1725-17р. та повинна була бути подана для отримання Дозволу;
2)Чи ідентично нанесено Службою графічної інформації на Схему аварійних робіт, яка знаходиться у відкритому доступі для перегляду на сайті Харківської міської диспетчерської служби «1562» місця проведення аварійних робіт зазначені у схемі для отримання Дозволу від від 02.12.2016р. №5968-16; від 31.01.2017р. №362-17; від14.04.2017р. №1392-17; від 16.05.2017р. №1725-17р;
3)Чи закрито проведення аварійних робіт за заявкою №6362279 від 01.12.2016р.;
4)Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього електронного листа з реквізитами його вхідної реєстрації.

Відповідь прошу надати по кожному пункту.

З повагою.
Арменуі Авоян

Наталия Касимова, Харківська міська рада

1 Attachment

Департамент контроля,

3 Attachments

Департамент контроля,

2 Attachments