Ігорові зали

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви ГО Центр UA, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- скільки у Києві ігрових залів "Космолот", "Фаворит", "Парі-матч", а також інших операторів "лотерей".
Прошу надати дані по кожному оператору.

З повагою,

Ганжа Олена Миколаївна

Відділ доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

Доброго дня!

Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 20.11.2019 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за №4959(з).

Після попереднього розгляду  запит буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрацї) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання вам відповіді.

Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Клець Олена,

:

15531

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Угренюк Валентина Вікторівна,

Угренюк Валентина Вікторівна,

Бараннік Олена Анатоліївна,

Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація,

--
З повагою
відділ організації діловодства
Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

  20.11.2019  

 

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація,

Київська міська державна адміністрація

Про надання інформації щодо обєктів грального бізнесу

Київська міська державна адміністрація

Щодо розгляду запиту на інформацію

Печерська райдержадміністрація,

Кизима Світлана Вікторівна,

Юридичний коментар

Віта Володовська, медіа-юристка ГО "Лабораторія цифрової безпеки"

Законодавство України не передбачає вимог щодо ведення обліку ігрових залів державних лотерей. Таким чином, жоден орган державної чи місцевої влади не зміг би надати запитану інформацію. Єдиним розпорядником, який би міг надати відповідні дані, є безпосередньо кожен окремий оператор державної лотереї. Оскільки Закон «Про державні лотереї в Україні» визначає, що регулювання лотерейної сфери в Україні здійснюється виходячи із принципів державної монополії на випуск і проведення лотерей, забезпечення потреб державного бюджету, прав і законних інтересів громадян, запитана інформація може бути віднесена до інформації про умови надання послуг та становити суспільну необхідність. Тобто, оператори державних лотерей є розпорядниками інформації.

Зважаючи на складність питання з точки зору аналізу повноважень органів влади у цій сфері, давати оцінку правомірності пересилання запиту іншим органам дуже складно. Мета обов’язку переслати запит належному розпоряднику, передбаченого частиною 3 статті 22 Закону «Про доступ до публічної інформації», полягає в першу чергу в тому, щоб пришвидшити розгляд запиту і скористатись тим, що первинний розпорядник може знати, в кого знаходяться потрібні документи. Водночас, помилка розпорядника при пересиланні запиту не повинна вважатись неправомірними діями, якщо тільки вона не пов’язана з тим, що розпорядник затягує розгляд запиту і сам володіє потрібною інформацією.

Варто зауважити, що пересилання КМДА запиту РДА мало під собою певне підґрунтя, адже, як показала одна із відповідей (Шевченківська РДА), РДА могли володіти інформацією щодо кількості залів комунальної власності, які були передані в оренду відповідним операторам. Водночас, така відповідь не повністю відповідає запиту, адже у ньому йдеться про всі зали, незалежно від форми власності. Тобто, у разі подання запиту щодо кількості відповідних залів, розміщених у об’єктах комунальної власності – РДА могли б бути належними розпорядниками.

Пересилання запитів до Міністерства фінансової політики також виглядає логічним, адже саме цей орган здійснює державну політику у сфері випуску і проведення лотерей. Водночас, як уже було зазначено, облік запитаної інформації регулятором не ведеться, тому запитана інформація відсутня у його віданні. Водночас, як орган, який формує державну політику у цій сфері саме Мінфін повинен був переслати запит належним розпорядникам інформації – операторам перерахованих у запиті лотерей.

Фактично, запитувачка отримала відповідь лише від оператора – Українська національна лотерея, яка не містила запитаної інформації щодо кількості «ігрових залів». Розпорядник порушив вимоги частини 2 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», вказавши, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел – на сайті оператора.