Електронний квиток

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Анна Севостьянова, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Анна Севостьянова

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Просимо повідомити коли у місті розробили «Електронний квиток» для проїзду у громадському транспорті?
2) Скільки коштів з міського бюджету було витрачено на його розробку, друк, встановлення програмного забезпечення тощо?
3) Скільки таких квитків видано мешканцям міста станом на момент отримання запиту?
4) Які функції електронного квитка? За яким принципом він працює?
5) Чи діє ця система у громадському транспорті станом на момент отримання запиту?
6) Електронний квиток діє лише у комунальному або в усіх видах громадського транспорту?
7) Хто може отримати електронний квиток?
8) Чи потрібно громадянам сплачувати кошти за електронний квиток?

З повагою,
журналістка сайту "Перший Криворізький"
Анна Севостьянова

Житомирська міська рада

1 Attachment