Економія бюджетних коштів.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ірина Анцифрова, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Ірина Анцифрова

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Розрахунок суми коштів або інша підстава для закладання до річного плану закупівель коштів у сумі 999000 грн за кодом ДК021-2015: 33760000-5 з формулюванням "Рушники та папір , Рушники паперові (16 рул.), Папір туалетний (10 рул.)". Дата оголошення закупівлі 15.01.2021 року.

2. Копію наказу/розпорядження чи іншого документу, що визначає напрямок/напрямки перенаправлення заощадженої суми коштів у розмірі 495 753 гривень відповідно до проведеної закупівлі рушників паперових та туалетного паперу за договором № 87 від 26.04.2021року з ТОВ "Чистий Київ".

З повагою,

Ірина Анцифрова

Ірина Анцифрова

Доброго дня!

Я усе ще чекаю на відповідь і в разі її неотримання або відмови у наданні запитаної інформації буду вимушена вживати заходів відповідно до законодавства.

З повагою,

Ірина Анцифрова

Загальний відділ Покровського виконкому,

2 Attachments

--
Загальний відділ Покровського виконкому

Ірина Анцифрова

Доброго дня!

Дякую за відповідь, але я запитувала дещо інше, тому повторюю свій запит і прошу відповіді на поставлені питання, а саме:

1. Розрахунок суми коштів або інша підстава для закладання до річного плану закупівель коштів у сумі 999000 грн за кодом ДК021-2015: 33760000-5 з формулюванням "Рушники та папір , Рушники паперові (16 рул.), Папір туалетний (10 рул.)". Дата оголошення закупівлі 15.01.2021 року.
Роз'яснення: це питання стосується техніко-економічного обґрунтування суми у 999000 грн на закупівлю рушників паперових і туалетного паперу за цією конкретною запланованою у річному плані закупівлею. Тобто за якою саме процедурою/формулою і відповідно до яких показників статистичних чи інших даних здійснювався розрахунок очікуваної вартості товарів, аби запланувати суму закупівлі 999000 грн від 15.01.2021 року?

2. Копію наказу/розпорядження чи іншого документу, що визначає напрямок/напрямки перенаправлення заощадженої суми коштів у розмірі 495 753 гривень відповідно до проведеної закупівлі рушників паперових та туалетного паперу за договором № 87 від 26.04.2021року з ТОВ "Чистий Київ".
Роз'яснення: це питання стосується перерозподілу суми економії за конкретним договором № 87 від 26.04.2021року з ТОВ "Чистий Київ".

З повагою,

Ірина Анцифрова

Загальний відділ Покровського виконкому,

1 Attachment

1 июля 2021, 14:36:23, от "Ірина Анцифрова"
<[1][FOI #88034 email]>:

Доброго дня!

Дякую за відповідь, але я запитувала дещо інше, тому повторюю свій запит і прошу відповіді на поставлені питання, а саме:

1. Розрахунок суми коштів або інша підстава для закладання до річного плану закупівель коштів у сумі 999000 грн за кодом ДК021-2015: 33760000-5 з формулюванням "Рушники та папір , Рушники паперові (16 рул.), Папір туалетний (10 рул.)". Дата оголошення закупівлі 15.01.2021 року.
Роз'яснення: це питання стосується техніко-економічного обґрунтування суми у 999000 грн на закупівлю рушників паперових і туалетного паперу за цією конкретною запланованою у річному плані закупівлею. Тобто за якою саме процедурою/формулою і відповідно до яких показників статистичних чи інших даних здійснювався розрахунок очікуваної вартості товарів, аби запланувати суму закупівлі 999000 грн від 15.01.2021 року?

2. Копію наказу/розпорядження чи іншого документу, що визначає напрямок/напрямки перенаправлення заощадженої суми коштів у розмірі 495 753 гривень відповідно до проведеної закупівлі рушників паперових та туалетного паперу за договором № 87 від 26.04.2021року з ТОВ "Чистий Київ".
Роз'яснення: це питання стосується перерозподілу суми економії за конкретним договором № 87 від 26.04.2021року з ТОВ "Чистий Київ".

З повагою,

Ірина Анцифрова

показати цитоване