ID картка

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Людмила, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У 2015 році через заміну Призвіща мені було видано нові документи, тобто поспорт громадянина України, та закордонний паспорт.
На данний момент я хотіла виробити ID картку, але виявилося, що через помилку у системі мені у 2015 році було присвоєно новий УНЗР код.
Тепер органи місцевої міграційної служби не можуть обновити мій документ, так як на підставі індеіікаційного коду я числюсь за первинним УНЗР кодом.
Тепер же вони мені пропонують вилучити мій закордонний паспорт, в якому є діюча річна віза, та за свої кошти відновити документи.
Скажіть будь-ласка, чи повинна я через помилку системи за власний рахунок виправляти цю помилку?
Як і куди мені звертатися у цьому випадку?

З повагою,

Людмила

Mail Delivery Subsystem,

2 Attachments

Your message to <[email address]> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)

Державна міграційна служба України

Доброго дня, Людмила.

Вы писали 26 січня 2019 р., 12:01:48:

> Доброго дня!

> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

> У 2015 році через заміну Призвіща мені було видано нові документи,
> тобто поспорт громадянина України, та закордонний паспорт.
> На данний момент я хотіла виробити ID картку, але виявилося, що
> через помилку у системі мені у 2015 році було присвоєно новий УНЗР код.
> Тепер органи місцевої міграційної служби не можуть обновити мій
> документ, так як на підставі індеіікаційного коду я числюсь за первинним УНЗР кодом.
> Тепер же вони мені пропонують вилучити мій закордонний паспорт, в
> якому є діюча річна віза, та за свої кошти відновити документи.
> Скажіть будь-ласка, чи повинна я через помилку системи за власний рахунок виправляти цю помилку?
> Як і куди мені звертатися у цьому випадку?

> З повагою,

> Людмила

> Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
> -------------------------------------------------------------------
> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
> призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити
> про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
> -------------------------------------------------------------------

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно Переліку видів публічної інформації розпорядником якої є Державна міграційна служба України, затвердженого наказом ДМС від 05.12.2014 № 345). Ваш запит не відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання та обробки персональних даних.

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено ПІБ, адресу, суть питання, підпис, дату. в іншому випадку - звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає. Пропонуємо доопрацювати Ваше звернення.

--
З повагою,
Riabova mailto:[email address]

сховати цитоване