Як податки збираються з вигаданих адрес?

Доброго дня!

Запит на отримання публічної інформації (в порядку ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»)
Відповідно до статті 34 Конституції України кожному гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації. Гарантія права на інформацію забезпечується обов’язком органів державної
влади та органів місцевого самоврядування, як розпорядників інформації, оприлюднювати інформацію, яка була отримана або створена в процесі їхньої діяльності згідно зі статтями 3, 4, 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно зі статтею 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів (у м.Одеса це Рішення № 5286-VI від 27 серпня 2014
року(надалі-Перелік), в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності
Щоб отримати юридичну-поштову, законну адресу, в місті Одеса, треба получити згідно Рішення Одеської місцевої ради № 624 від
27.10.2011 р., рішення місць виконкому про прийняття такої адреси. Без адреси, немає змоги ні заключення договорів, ні віявлення реального обєкту, ні прийняття рішень тою же міською радою, а
тим паче любих платежів до бюджету. Підтверженням полученої адреси є видана Довідка, яку видає та сама ОМР.
Згідно Рішення № 5286-VI від 27 серпня 2014 року(надалі-Перелік), зазначені вигадані адреси обєктів. Відсутні дані про Перелік особ які уповноважені організовувати та проводити даний вид
діяльності. Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», в звязку, з тим, що згідно Переліку нараховуються податки прошу:

1. Надати список обєктів згідно Переліку, з вказівкою на номери Рішень місцьвиконкому, про присвоення зазначених адрес?
2. Надати Перелік особ які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на обєктах згідно Переліку?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» просимо надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідь просимо направити на поштову адресу( 65033, м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а), та направити на електрону пошту [email address].
У випадку, якщо запитувана інформація буде перевищувати 10 сторінок, гарантуємо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк згідно зі статтею 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку не надання відповіді на запит або надання неповної інформації, ми будемо змушені звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України

З повагою,

Игорь

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Ми спробуємо ще раз, поки що нічого не потрібно робити

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти