Грошова компенсація за незадавільні послуги з перевезення пасажирів

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, надайте наступну інформацію (наступні документи), де вказано порядок або процедуру грошової компенсації пасажирам:

1) за затримку відправлення рухомого складу від початкової станції
2) за запізнення прибуття рухомого складу до станції призначення
3) за недотримання температурного режиму у рухомому складі відповідно до того, який прописаний у правилах перевезення пасажирів
4) за порушення герметизації рухомого складу(щилини у вікнах та корпусі рухомого складу)
5) за порушення санітарних умов у вагонах
6) за незадовільний стан пасажирського місця, матрацу, подушки, ковдри та постільної білизни.

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

Доброго дня!

у разі ненадання або надання неповної інформації, буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Dmytro