Готовність навчальних закладів до 2017-2018 навчального року

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно з п.п.5 п.ІІ "Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України", затверджених наказом Міністерства освіти і науки України № 974 від 15.08.2016р, "Усі заклади та установи перед початком навчального року (першої зміни для закладів та установ сезонного типу) мають бути прийняті відповідними комісіями до складу яких входять представники органів державного нагляду у сфері пожежної безпеки."
Згідно з п.п.4.1.8. п.4.1. ч.4 "Положення про організацію роботи з
охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 563 від 01.08.2001, керівник (ректор, директор, завідувач) навчального закладу "організовує роботу комісії з перевірки готовності навчального закладу до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період".

Беручи до уваги вищезазначене, прошу надати документи, складені у відповідності з нормами діючого законодавства, за результатами перевірки готовності шкіл №№ 126, 112, 119 міста Дніпра до нового 2017-2018 навчального року, а також документи, складені у відповідності до чинного законодавства, про прийняття вищевказаних шкіл комісіями, до складу яких входять представники органів державного нагляду у сфері пожежної безпеки.

З повагою,

Helena

Дніпровська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Дніпровська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Завідувачу сектору забезпечення доступу
до публічної інформації
Департаменту забезпечення діяльності
виконавчих органів
Дніпровської міської ради
Янкіній І.А.

Щодо відмови на запит
про доступ до публічної інформації

Шановна Ірино Анатоліївно,

Вами було безпідставно відмовлено в задоволенні мого електронного запиту на доступ до публічної інформації. Відмова була оформлена письмово у відповідності до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", за вихідним № 44 від 30.10.2017р.
Відмова в задоволенні запиту грунтується на нібито порушених запитувачем вимогах статей 19 та 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), а також статті 28 Цивільного Кодексу України (далі - Кодекс). У зв'язку з цим звертаю Вашу увагу на наступне.
Статтею 19 Закону визначені вимоги до запиту на іформацію, а саме зазначається, що запит має містити ім'я запитувача, адресу (поштову АБО електронну), номер засобів зв'язку В РАЗІ НАЯВНОСТІ, загальний опис інформації або відомості про запитуваний документ, ЯКЩО ЦЕ ВІДОМО запитувачу, а також підпис і дату запиту за умови, ЯКЩО ЗАПИТ ПОДАЄТЬСЯ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.
При цьому Закон чітко розмежовує поняття письмового запиту та запиту, зробленого В ІНШІЙ ФОРМІ, в тому числі в електронному вигляді (п. 3 ст. 19 Закону). Цілком зрозуміло, що запит, зроблений за допомогою електронної пошти, тобто в іншій формі, аніж письмова, не потребує наявності в ньому підпису запитувача та/або дати подання запиту.
Також у своїй відмові Ви посилаєтеся на ст. 28 Кодексу, але чомусь наводите лише витяг з цієї статті, цитую: "Ім'я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові...", при цьому викривляючи її зміст та загальний контекст.
Повний текст ст. 28 Кодексу виглядає наступним чином:
" Стаття 28. Ім'я фізичної особи
1. Фізична особа набуває прав та обов'язків і здійснює їх під своїм ім'ям.
Ім'я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить.
2. При здійсненні окремих цивільних прав фізична особа відповідно до закону може використовувати псевдонім (вигадане ім'я) або діяти без зазначення імені.
3. Ім'я фізичній особі надається відповідно до закону."
Отже, зі змісту вищезазначеної статті випливає, що особа може користуватися псевдонімом або вигаданим ім'ям, крім того, вимоги до обов'язкової наявності в особи власного імені, по батькові та прізвища можуть бути обмежені звичаями національної меншини або законом.
Оскільки мій електронний запит, на який Ви відмовили, не містить жодної інформації про те, громадянином якої країни я є, а також до якої національності належу, Ваше посилання на уривок ст. 28 Кодексу та намагання на цій підставі відмовити мені у задоволенні запиту на інформацію, є безпідставним та необгрунтованим, а також таким, що порушує право представників нацменшин, що мешкають на території нашої держави, на доступ до публічної інформації, гарантований законодавством.
Щодо висунутих Вами вимог до імені, вказаного в електронному запиті, в контексті громадянства з точки зору Вашого посилання на норму ст. 28 Кодексу, прошу Вас звернути особливу увагу на наступне.
Конституція України (ст.26) гарантує, що іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України."
Закон України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон) не містить обмежень на отримання публічної інформації особами, які не є громадянами України. Статтею 12 Закону чітко визначено, хто може бути запитувачем, а саме фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень. Отже, відмова у задоволенні запиту, яка базується на припущенні, що запитувач є або не є громадянином України і його ім'я не відповідає положенням Кодексу щодо імені громадянина України, є незаконною. Адже запитувачем може виступати БУДЬ-ЯКА ФІЗИЧНА ОСОБА. Крім того, Законом визначені принципи забезпечення доступу до публічної інформації (ст.4):
"1. Доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах:
1) прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень;
2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом;
3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак."

Враховуючи вищенаведене, прошу Вас переглянути рішення про відмову на мій запит щодо готовності навчальних закладів до 2017-2018 навчального року та задовольнити його, оскільки відмова в задоволенні цього запиту, датована 30.10 2017р. за вихідним № 44, є незаконною, безпідставною та такою, що порушує гарантоване законодавством право КОЖНОГО на доступ до інформації, а також такою, що містить ознаки обмеження прав осіб, які не є громадянами України або які є представниками нацменшин, що мешкають на території України. Сподіваюсь, це не є офіційною позицією працівників сектору забезпечення доступу до публічної інформації зокрема та Дніпровської міської ради в цілому.

З повагою,

Helena