Формулювання в документах при перетину лінії зіткнення

Валерія Поклонська

Доброго дня!

Від імені Громадської організації «Донбас СОС» запевняю Вас у своїй повазі та на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закону) прошу повідоміти наступне.

На нашу Гарячу лінію надходять численні звернення від громадян України щодо випадків відмови у перетині лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей на підставі відсутності відповідних формулювань (“окремі райони Донецької/Луганської області”, “територія проведення Операції Об’єднаних Сил”, “тимчасово окуповані території Донецької/Луганської області” тощо) у нотаріально посвідченій згоді батька / батьків на виїзд з України дитини, яка не досягла 16-річного віку; та у разі виїзду транспортними засобами - у нотаріально посвідченій довіреності на користування та розпорядження транспортними засобами, та інших документах.
Оскільки Правила перетинання державного кордону громадянами України, затверджені Постановою Кабінета міністрів України від 27.01.1995 № 57, та інші нормативні документи, які регулюють переміщення осіб та транспортних засобів через лінію зіткнення, у тому числі «Тимчасовий порядок контролю за переміщенням осіб через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей», затверджений Наказом Першого заступника керівника АТЦ при СБУ від 14.04.2017 № 222ог, не містять вимог до формулювань, які необхідні для безперешкодного перетину лінії зіткнення,

ПРОШУ надати роз’яснення:

1) Чи є відсутність спеціального формулювання правомірною підставою для відмови у перетині лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей дітям та транспортним засобам;
2) якщо так, які саме формулювання повинні містити нотаріально посвідчена згода батька або батьків на виїзд дитини за межі України та нотаріально посвідчена довіреність (в тому числі так звана «генеральна») на користування та розпорядження транспортними засобами, у тому числі видані в іноземних державах, для безперешкодного пропуску дітей та уповноважених осіб та транспортних засобів через КПВВ на лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.

Відповідно до положень статті 22 Закону відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути отримана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації, що тягне за собою адміністративну відповідальність.
Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
Відповідь прошу надати у встановлений Законом строк.

З повагою,
Головний координатор-Директор
ГО "Донбас СОС"

Валерія Поклонська

Відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації,

Це звернення, а не запит.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні
має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні
електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається
заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від
дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною
першою [1]статті 7 цього Закону.

Письмове звернення, відповідно до статті 8 без зазначення місця
проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого
неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не
підлягає.

чт, 11 июл. 2019 г. в 17:21, Валерія Поклонська
<[2][FOI #51511 email]>:

Доброго дня!

Від імені Громадської організації «Донбас СОС» запевняю Вас у своїй
повазі та на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі - Закону) прошу повідоміти наступне.

На нашу Гарячу лінію надходять численні звернення від громадян України
щодо випадків відмови у перетині лінії зіткнення у межах Донецької та
Луганської областей на підставі відсутності відповідних формулювань 
(“окремі райони Донецької/Луганської області”, “територія проведення
Операції Об’єднаних Сил”, “тимчасово окуповані території
Донецької/Луганської області” тощо) у нотаріально посвідченій згоді
батька / батьків на виїзд з України дитини, яка не досягла 16-річного
віку; та у разі виїзду транспортними засобами - у нотаріально
посвідченій довіреності на користування та розпорядження транспортними
засобами, та інших документах.
Оскільки Правила перетинання державного кордону громадянами України,
затверджені Постановою Кабінета міністрів України від 27.01.1995 № 57,
та інші нормативні документи, які регулюють переміщення осіб та
транспортних засобів через лінію зіткнення, у тому числі «Тимчасовий
порядок контролю за переміщенням осіб через лінію зіткнення у межах
Донецької та Луганської областей», затверджений Наказом Першого
заступника керівника АТЦ при СБУ від 14.04.2017 № 222ог, не містять
вимог до формулювань, які необхідні для безперешкодного перетину лінії
зіткнення,

ПРОШУ надати роз’яснення:

1) Чи є відсутність спеціального формулювання правомірною підставою для
відмови у перетині лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської
областей дітям та транспортним засобам;
2) якщо так, які саме формулювання повинні містити нотаріально
посвідчена згода батька або батьків на виїзд дитини за межі України та
нотаріально посвідчена довіреність (в тому числі так звана «генеральна»)
на користування та розпорядження транспортними засобами, у тому числі
видані в іноземних державах, для безперешкодного пропуску дітей та
уповноважених осіб та транспортних засобів через КПВВ на лінії зіткнення
у межах Донецької та Луганської областей.

Відповідно до положень статті 22 Закону відповідь розпорядника
інформації про те, що інформація може бути отримана запитувачем із
загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається
неправомірною відмовою в наданні інформації, що тягне за собою
адміністративну відповідальність.
Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але
якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо,
хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику
з одночасним повідомленням про це запитувача.
Відповідь прошу надати у встановлений Законом строк.

З повагою,
Головний координатор-Директор
ГО "Донбас СОС"

Валерія Поклонська

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/393/...
2. mailto:[email address]