Фінансування закладів освіти

Олена Савіна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

При формуванні фонду заробітної плати та встановленні педагогічного навантаження педагогічним працівникам школи у спеціалістів, що займаються даними функціями виникли фінансові питання щодо застосування Постанови КМУ від 14.02.2017р. №88 «Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» (далі Постанова).
А саме: чи включати корекційно-розвиткові заняття з Типового навчального плану до загального навантаження учителів та тарифікації, чи здійснювати почасову оплату праці за фактично проведені заняття посилаючись на Постанову.
Просимо дати роз’яснення з окремих питань щодо фінансування додаткових корекційно-розвиткових занять, які зазначені у Постанові.

1. Фінансування заробітної плати учителів навчального закладу (далі школи) здійснюється відповідно до встановленого навантаження згідно робочого навчального плану школи, що сформований відповідно до Типових навчальних планів) у повному обсязі на 01вересня і не може бути зміненим протягом навчального року. Фонд заробітної плати педпрацівників школи забезпечується Державним бюджетом України.

Питання:
1) За рахунок якого фонду повинні фінансуватися корекційно-розвиткові заняття, що визначені фіксованою кількістю годин Типовими навчальними планами для спеціальних класів (діти з особливими потребами із затримкою психічного розвитку) загальноосвітніх навчальних закладів. Зокрема: чи змінюється фінансування окремих корекційно-розвиткових годин робочого навчального плану школи спеціальних класів для дітей з особливими освітніми потребами згідно Постанови КМУ від 14.02.2017 №88 «Про надання субвенції…»? (тобто фіксовані години корекційно-розвиткових занять для всього класу робочих навчальних планів, що передбачені типовими навчальними планами не повинні включатися до загального педагогічного навантаження учителів, не повинні фінансуватися з Державного бюджету, а повинні оплачуватися учителям за рахунок субвенції погодинно згідно вищезазначеної Постанови).

2) Фінансування яких саме додаткових корекційних годин передбачає субвенція – фіксованих годин робочого навчального плану, що виділені для усього класу, чи додаткових годин поза межами робочого плану, які повинні окремо рекомендуватися психолого-медико-педагогічною комісією?

Просимо надати роз’яснення з огляду на нагальність питань.
Щиро вдячні за допомогу.

З повагою,
Олена Савіна

publishinfo, Міністерство фінансів України

1 Attachment