Фінансування та кошторис ДНЗ № 523 "Лілія" м. Київ на 2019 рік

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копію бюджетного запиту ДНЗ "Лілія" м. Київ на 2019 рік за підписом керівника закладу;
- копію «Кошторису» ДНЗ "Лілія" м. Київ на 2019 рік;
- копію «Розрахунку до кошторису» ДНЗ "Лілія" м. Київ на 2019 (з детально розписаними напрямками витрат);
- інформацію про фінансування ДНЗ "Лілія" м. Київ згідно її кошторису на 2019 рік (у випадку недофінансування – які статті не покриті);
- інформацію, про забезпечення ДНЗ "Лілія" м. Київ миючими засобами, а також обсяг запланованих поставок миючих засобів та побутової хімії на 2019 рік;
- інформацію, про фактичні витрати ДНЗ "Лілія" м. Київ на придбання обладнання та предметів довгострокового використання на 2019 рік.

Якщо, ДНЗ "Лілія" входить в структуру головного розпорядника, але не включений до мережі, як розпорядник нижчого рівня і показники кошторису включено до зведеного кошторису по ДНЗ м. Київ то прошу надати інформацію саме в розрізі ДНЗ "Лілія" м. Київ.

Для уникнення непорозумінь у формулюваннях мого запиту, вношу
роз'яснення: Кожен керівник навчального закладу має моніторити потреби закладу.Наприкінці календарного року керівник (за допомогою управління освіти, бухгалтерії) складає проект кошторису (потреби), до якого включаються потреби, фінансування яких забезпечує нормальне функціонування закладу
(достовірна потреба) (“...порядок складання...кошторисів бюджетних установ”, пп.11,12). З врахуванням фінансового запиту (Проекту кошторису) від керівника в бухгалтерії формують Кошторис.
Кошторис - основний фінансовий документ, яким встановлюються отримання (доходи) та розподіл (видатки) коштів, призначених для фінансування потреб навчального закладу протягом року (Наказ Мінфін від 14.01.11р №11 “Про бюджетну класифікацію” доходів, видатків та кредитування). Розрахунок до кошторису - додаток до кошторису, який містить детальну інформацію щодо розподілу коштів загального фонду. Протягом року в кошторис можуть вноситися зміни. Уточнений кошторис - кошторис з
внесеними до нього змінами.
До кошторису обов`язково вносяться видатки, що задовільняють
першочергові потреби закладу (“...порядок складання...кошторисів
бюджетних установ”, п.20). До першочергових потреб треба відносити поточні видатки (Наказ Мінфін від 12.03.12р №333 ...економічна класифікація видатків бюджету…”, п.2 - код 2000 “Поточні видатки”).

Заздалегідь дякую!

З повагою,

Наталія

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти