Фінансування школи №24 м. Одеси

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,що становить суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи подав керівник школи №24 Заявку на потреби навчального закладу в 2019 році, а саме на:
1) капітальний ремонт освітнього закладу( які саме роботи були (будуть) заплановані на 2019-2020 н.р.)
2) проведення ремонтних робіт в коридорах і роздягальнях
3) проведення ремонтних робіт в класних кімнатах
4) проведення ремонтних робіт покриття спортивних майданчиків, які розташовані на території школи
5) проведення додаткової закупівлі та ремонту існуючих шкільних меблів(стільці, парти, шафи тощо)
6) проведення закупівлі або ремонту музичної апаратури в шкільну актову залу
7) проведення перезарядки катриджів принтерів директора, заступників і вчительскої кімнати
8) господарські потреби школи (в т.ч. купівля та перезарядка вогнегасників)
9) потреби шкільної їдальні (тарілки, ложки, посуд)
10) закупівлю інструменту та розхідного матеріалу для шкільної майстерні
11) комп`ютери, проектори тощо,
12) інтернет для школи
13) книги для учнів і бібліотеки
14) роздатковий методичний матеріал для вчителів
15) медикаменти
16) канцелярія
17) охорона та тривожна кнопка та ін
Прошу надати УСІ копії даних Клопотань в єлектронному вигляді ( а саме у вигляді чітких сканкопій)

У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Євген Синявін

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання